Kropla Beskidu coraz popularniejsza w horeca

Udostępnij artykuł

– Badanie tylko potwierdza trend, który wśród restauratorów i szefów kuchni jest obecny od dawna. Zawsze gdy wybieram półprodukty do moich dań, najpierw muszę dowiedzieć się skąd pochodzą. Podobnie jest z napojami podawanymi do potraw, a szczególnie istotne jest pochodzenie serwowanych wód. Jeżeli woda pochodzi z dobrego źródła to mam pewność, że moi klienci otrzymują produkt najwyższej jakości – mówi Wojciech Modest Amaro, restaurator, laureat kulinarnego Oskara – Chef de l`Avenir 2007.

Kropla Beskidu od czterech lat cieszy się rekomendacją Państwowego Zakładu Higieny. Dotychczas zaliczana do wód źródlanych, przez wiele lat była poddawana cyklicznym badaniom PZH. Regularnie przeprowadzane testy potwierdziły, że woda marki Kropla Beskidu utrzymuje cały czas stabilny poziom składników mineralnych. Dzięki temu na początku 2010 roku została zakwalifikowana jako naturalna woda mineralna – nisko zmineralizowana.

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalne wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyczny Burn oraz herbaty mrożone Nestea.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 26.07.2010
Aktualizacja: 26.07.2010