La Torre powiększy się o dwa lokale

Udostępnij artykuł

Strategia firmy oparta jest na rozwoju poprzez franczyzę. Umowa z licencjobiorcami jest podpisywana na 10 lat. Pełen koszt budowy restauracji to kwota 150-200 tysięcy złotych netto. Istnieje możliwość otworzenia pizzerii za 60-80 tys. zł netto. Firma oferuje pomoc w pozyskaniu kredytu. Franczyzobiorca powinien posiadać własny lub wynajęty lokal o powierzchni minimum 90 mkw.

– Według naszej opinii rynek pizzerii jest mocno nasycony. Bardzo dużo placówek rozwija swój biznes poprzez stworzenie modelu franczyzowego. Obecnie ten segment rynku gastronomicznego cały czas odczuwa jeszcze skutki kryzysu gospodarczego, mimo bardzo dobrych wyników makroekonomicznych polskiej gospodarki. Potencjalni klienci rzadziej niż w latach ubiegłych korzystają z możliwości zjedzenia posiłku w restauracji – mówi portalowi Horecanet.pl, Piotr Zientała, prezes zarządu Restpol Sp. z o.o.

Sieć La Torre rozwija się od 2006 roku. Aktualnie działa sześć pizzerii La Torre (Ursynów, Ursus, Bemowo, Wola, Żoliborz oraz Centrum). Lokale La Torre stawiają na sport – w pizzeriach zainstalowane są duże telewizory plazmowe z możliwością oglądania "na żywo" wszelkiego rodzaju imprez sportowych, rozgrywanych zarówno w Polsce jak i na świecie.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.08.2010
Aktualizacja: 03.08.2010