Łódzka Manufaktura poszerza portfolio gastronomiczne

Udostępnij artykuł
Do grona najemców popularnego centrum handlowego dołączyła właśnie kolejna sieć. To nowy koncept premium ogólnopolskiej sieci Stopiątka.  Stopiątka It Italia to lokale o większym metrażu, z bardziej rozbudowanym menu, spełniającym oczekiwania najbardziej wymagających gości.

– Manufaktura to tak prestiżowa lokalizacja, że choć wcześniej nie planowaliśmy ekspansji formatu „In Italia” poza Warszawę, to nie wahaliśmy się ani chwili, by wprowadzić go właśnie tutaj, w unikatowych wnętrzach dawnego imperium włókienniczego – przekonuje Marta Kołakowska, dyrektor ds. franczyzy w Mastergrupie, będącej właścicielem marki Stopiątka.

Wnętrze nowej restauracji w Manufakturze jest jasne i przestronne, dominuje tu naturalne drewno i stonowane kolory. Industrialny charakter miejsca podkreślają nowoczesne, minimalistyczne lampy. Oczywiście nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla całej sieci kremowych kanap, inspirowanych tylnymi siedziskami w kultowej syrenie „105”.

Stopiątka In Italia to miejsce na rodzinny posiłek, zwłaszcza że najmłodsi mogą bawić się w przestronnym kąciku dla dzieci. Są zarówno atrakcje dla przedszkolaków, jak i zabawki sensoryczne oraz maty dla maluszków.

– Chcemy być najbardziej rodzinnym miejscem w Manufakturze. Wiemy, że dla wielu rodziców wyjście z dziećmi do restauracji bywa stresujące. U nas każdy, niezależnie od wieku może czuć się swobodnie, a rodzice nie muszą martwić się, że pociechy będą się nudzić – przekonuje Magdalena Chrzanowska, właścicielka lokalu.

Mimo że restauracja działa w Manufakturze dopiero od kilku dni, Magdalena Chrzanowska mówi, że goście mają już swoje ulubione dania: – Bardzo się cieszę, że w menu są także sałatki, makarony i ravioli, bo cieszą się sporą popularnością. Są ciekawym uzupełnieniem oferty pizzy i sprawiają, że cała rodzina może tu przyjść na obiad, nawet jeśli nie wszyscy mają ochotę na włoski placek – przekonuje właścicielka Stopiątki In Italia w Manufakturze. I dodaje: – Goście Manufaktury polubili też naszą największą w mieście pizzę, która ma aż 60 cm! Często wybierana jest jako przekąska dla większej grupy osób. To idealny pomysł na spotkanie z przyjaciółmi, zwłaszcza, że uzupełnieniem oferty kulinarnej jest rozbudowana karta koktajli i piw – podsumowuje Magdalena Chrzanowska. W Stopiątce In Italia można także zorganizować spotkanie rodzinne, imprezę okolicznościową lub integrację pracowniczą. 

Stopiątka In Italia w Manufakturze jest dziewiątą restauracją w tym koncepcie i pierwszą poza stolicą. Lokal ma powierzchnię ponad 160 mkw. Łącznie na terenie całej Polski działa już blisko 60 lokali sieci należącej do Mastergrupy.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.08.2019
Aktualizacja: 12.08.2019