Lotos: 116 kącików gastronomicznych

Udostępnij artykuł

Lotos Paliwa, spółka zarządzająca siecią stacji paliw nie buduje nowej gastronomicznej marki dla swoich stacji.

– Proszę pamiętać, że tworzenie marki to ogromna inwestycja – mówi Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa. – Mamy już kąciki gastronomiczne, ale nie mają one oddzielnej nazwy. Chcę, aby marka Lotos kojarzyła się z bardzo atrakcyjną ofertą, żeby kierowca chciał przyjechać na naszą stację, napić się kawy i coś zjeść. Konsekwentnie będziemy wzmacniać jej wartość. Nie przekonuje mnie to, że powinniśmy coś robić, bo inni tak robią. Lotos chce kreować rozwiązania, a nie podążać za innymi – dodaje nasz rozmówca.

Na początku 2008 roku na stacjach własnych Lotos działało zaledwie 75 kącików gastronomicznych, a do końca roku przybyły 82 punkty. Lotos miał wówczas 139 własnych stacji w Polsce. Kolejny rok to kontynuacja dynamicznego rozwoju. Na stacjach paliw powstało 18 kącików gastronomicznych z modułem hot dog i zapiekankowym. Na koniec 2009 roku Lotos miał 144 stacje własne, na których funkcjonowało 100 kącików gastronomicznych. W 2010 roku sieć kącików gastronomicznych rozwija się jeszcze szybciej. Do końca maja br. ruszyło 16 nowych placówek.

Lotos rozwija przystacyjną gastronomię także dzięki otwieraniu przyautostradowych Miejsc Obsługi Podróżnych, na które składaja się stacje paliw, restauracje McDonald’s oraz START hotele. Obecnie działa sześć takich kompleksów (hotele są w budowie).

Opublikowano: 06.07.2010
Aktualizacja: 06.07.2010