Jak sama nazwa wskazuje teczka hotelowa, informator hotelowy (ang. room directory) to zbiór wszystkich informacji, jakie hotel chciałby przekazać swoim gościom. Chodzi tu nie tylko o sprawy organizacyjne, ale i o atrakcje czekające na niego zarówno w hotelu jak i w okolicy. Co najlepiej umieścić w room directory, żeby w pełni wykorzystać jego możliwości i jednocześnie nie zniechęcić gościa do lektury?

Regulamin
hotelowy
Chyba najmniej lubiany spis zasad panujących w obiekcie jest obowiązkową
pozycją, która musiałaby znaleźć się w informatorze. Najlepiej umieścić ją na
początku, żeby po otwarciu książki hotelowej od razu zwróciła uwagę gości.

Informacje o restauracji, kawiarni bądź barze
Najczęstszym pytaniem po podniesieniu słuchawki przez recepcjonistę jest: ” Od której do której wydawane jest śniadanie?”. Godziny wydawania posiłków w hotelach są różne ze względu na charakter i ideę obiektu, dlatego taką informację warto umieścić w informatorze, aby oszczędzić recepcji telefonów, których i tak odbierają dość sporo ☺

Usługa room service i minibar
W książce hotelowej powinny znaleźć się też instrukcje co do dostarczenie
śniadania do pokoju bądź zasady korzystania z minibaru. Warto jest również
umieścić tam menu obowiązujące w usłudze room service.

Atrakcje w okolicy
Nic tak chyba nie zainteresuje podróżnego jak atrakcje miasta “w
pigułce”. Takie informacje umieszczone w informatorze na pewno ułatwią
gościowi organizację czasu poświęconego na zwiedzanie.

Mała rada.. należy pamiętać, że gość hotelowy jest najczęściej nastawiony na
wypoczynek, więc zmęczy go dość długa lektura. Przystępna i rzeczowa forma
informatora na pewno więc wyjdzie na plus.
Kontakt:
LUVA Handmade Menu
Jaguar Tomasz Chwiłowicz
ul. Dworcowa 62
62-400 Słupca
www.luva.menu
+48 63 274 61 86, +48 502 836 745
luva@luva.menu


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.