Maestro Pizza stawia na rozwój przez franczyzę

Udostępnij artykuł

– Zależy nam na szybkim rozwoju, wiec nie narzucamy wygórowanych warunków wejścia. Proponujemy współpracę na zasadach partnerskich, gdyż uważamy, że zebranie większej liczby lokali pod wspólną marką daje znaczne korzyści skali. Posiadamy duże doświadczenie w uruchomianiu i prowadzeniu lokali gastronomicznych oraz szerokie kontakty z dostawcami sprzętu oraz towarów – mówi Marcin Ustaszewski z Maestro Pizza.

Aby przystąpić do sieci należy dysponować lokalem o powierzchni minimum 70 mkw. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 2 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty licencyjnej. – Zapewniamy, że dzięki współpracy z nami można oszczędzić nawet 30 proc. wydatków początkowych inwestycji oraz znacznie obniżyć koszty działalności bieżącej. Część sprzętu, za który normalnie należy zapłacić franczyzobiorca dostaje za darmo (kaseton za 5 tys. zł, lodówki na zaplecze, stronę internetową itp.) – twierdzi Marcin Ustaszewski.

Lokale Maestro Pizza mają być otwierane zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach w całej Polsce. – Nasze lokale otwieramy na osiedlach, ale także w centrum i miejscowościach turystycznych – dodaje nasz rozmówca.

Maestro Pizza rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku. W karcie dań oprócz ponad 20 smaków pizzy, można znaleźć także makarony, sałatki oraz inne dania kuchni włoskiej i polskiej. 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.07.2010
Aktualizacja: 07.07.2010