– Zależy nam na szybkim rozwoju, wiec nie narzucamy wygórowanych warunków wejścia. Proponujemy współpracę na zasadach partnerskich, gdyż uważamy, że zebranie większej liczby lokali pod wspólną marką daje znaczne korzyści skali. Posiadamy duże doświadczenie w uruchomianiu i prowadzeniu lokali gastronomicznych oraz szerokie kontakty z dostawcami sprzętu oraz towarów – mówi Marcin Ustaszewski z Maestro Pizza.
Aby przystąpić do sieci należy dysponować lokalem o powierzchni minimum 70 mkw. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 2 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty licencyjnej. – Zapewniamy, że dzięki współpracy z nami można oszczędzić nawet 30 proc. wydatków początkowych inwestycji oraz znacznie obniżyć koszty działalności bieżącej. Część sprzętu, za który normalnie należy zapłacić franczyzobiorca dostaje za darmo (kaseton za 5 tys. zł, lodówki na zaplecze, stronę internetową itp.) – twierdzi Marcin Ustaszewski.
Lokale Maestro Pizza mają być otwierane zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach w całej Polsce. – Nasze lokale otwieramy na osiedlach, ale także w centrum i miejscowościach turystycznych – dodaje nasz rozmówca.
Maestro Pizza rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku. W karcie dań oprócz ponad 20 smaków pizzy, można znaleźć także makarony, sałatki oraz inne dania kuchni włoskiej i polskiej.