Magdalena Orchowicz dyrektorem sprzedaży i marketingu na dwa hotele PHH

Udostępnij artykuł

Od lipca do hoteli Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Renaissance Warsaw Airport, dołączyła Magdalena Orchowicz. Będzie odpowiedzialna za nowo powstający, wspólny dział sprzedaży i marketingu obu hoteli.

Magdalena Orchowicz jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoją przygodę
z hotelarstwem rozpoczęła w 2006 roku w sieci Radisson. Następnie, od 2013 roku związana z siecią Accor. Tam przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję senior sales managera.

Magdalena to dynamiczna i zorientowana na cel liderka sprzedaży. Ponad 15 lat temu związała się z hotelarstwem. Cieszymy się, że tak doświadczona osoba, która pracowała wcześniej dla różnych międzynarodowych sieci hotelowych, dołączyła do naszego zespołu. Poprowadzi nowo powstający, wspólny dla dwóch hoteli Courtyard i Renaissance dział sprzedaży i marketingu. Przed nami wiele nowych wyzwań podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Renaissance Warsaw Airport Hotel 5* to obiekt należący do sieci Marriott International, który znajduje się zaledwie 67 kroków od terminala odlotów warszawskiego Lotniska Chopina. Oferuje 214 w pełni wyciszonych, komfortowych pokoi oraz 11 apartamentów. W hotelu znajduje się również Gin Bar, restauracja Challenge’32, strefa Wellness&Spa, basen. Także wyjątkową przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 844 mkw. składającej się z 14 sal konferencyjno-bankietowych.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport 4* lokalizowany przy Lotnisku Chopina w Warszawie, oddalony jest zaledwie 49 kroków od hali przylotów i 9 km od centrum miasta. Courtyard  dysponuje 241 nowymi i komfortowymi pokojami. W hotelu znajduje się 13 nowoczesnych sal konferencyjnych od 20 mkw. do 433 mkw., restauracja Brasserie, lobby bar oraz salka fitness.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.07.2022
Aktualizacja: 04.07.2022