Magiczna Kukurydza debiutuje w Polsce

Udostępnij artykuł

Stoiska Magiczna Kukurydza zlokalizowane są obecnie m.in.: na głównych ulicach Mielna, Dąbek i Ustronia Morskiego oraz na plaży i w centrum handlowym Stegny. Firma poszukuje osób, które chciałyby zacząć własny biznes. Jak zapewnia Fun Foods Polska, do sprzedaży produktu nie są potrzebne duże nakłady inwestycyjne, ale firma nie podaje dokładnych kwot. Oferuje pomoc w zaopatrzenie stoiska handlowego, które będzie spełniać warunki wymagane przez Sanepid. Najbardziej oczekiwane lokalizacje Magicznej Kukurydzy to: stołówki, centra handlowe, multipleksy, parki rozrywki, kompleksy biurowe, dworce kolejowe i autobusowe, stadiony.

Magiczna Kukurydza pochodzi Malezji i działa już w wielu europejskich krajach. Kukurydza ta sprzedawana jest w kubku w formie soczystych ziarenek podawanych na gorąco. Klient ma do wyboru różne wersje smakowe począwszy od tradycyjnego z masłem i solą poprzez serowy, pomidorowy, curry czy też orientalny Tom Yam. Specjalna odmiana kukurydzy cukrowej importowanej z Malezji pozyskiwana jest w unikatowy sposób. Ziarna nie są ścinane z kolby, lecz wyrywane, co pozwala na zachowanie wszelkich zawartych w nich składników. W ciągu godziny od oddzielenia ziaren kukurydzy od kolby są one zamrażane w celu zachowania naturalnych właściwości odżywczych. Co ważne przy produkcji nie są stosowane żadne konserwanty, a kukurydza nie jest modyfikowana genetycznie.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2010
Aktualizacja: 30.07.2010