Sieć hurtowni MAKRO Polska dołączyła do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, organizacji zrzeszającej hotele działające na terenie Polski.

Sieć hurtowni MAKRO Polska pokrywa zasięgiem dystrybucyjnym całą Polskę. Jako lider w kanale HoReCa oferuje unikalne narzędzia i rozwiązania. Zapewnia też obsługę Kluczowych Klientów, takich jak sieci hotelowe zarówno przez dedykowanych Przedstawicieli Handlowych jak i Managerów. Firma od wielu lat wspiera branżę gastronomiczną, organizując warsztaty i szkolenia skierowane do przedstawicieli HoReCa, podczas których eksperci z Akademii Inspiracji wraz z klientami wypracowują indywidualne rozwiązania. Sieć hurtowni MAKRO Polska jest również inicjatorem programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, którego głównym celem jest zwiększanie wiedzy na temat kuchni polskiej oraz promowanie lokalnych restauracji.
Jak podkreśla Michał Skup, dyrektor ds. prawnych i regulacyjnych MAKRO Polska – Dołączenie do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego będzie okazją do zaprezentowania naszych kompetencji w obszarze gastronomicznym, jakże ważnych dla większości graczy hotelowych, jak i do szukania synergii i wzajemnego wsparcia w obszarze kontaktów z władzami samorządowymi i rządowymi w tematach kluczowych dla branży hotelarskiej. Jest to również wyraz dalszej profesjonalizacji naszego biznesu w obszarze hurtowym i realizacji strategii Hurt na maksa – dodaje.
Nawiązanie współpracy z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego to także szansa dla jej członków na poznanie i wdrożenie nowych rozwiązań, jak i asortymentu. Firma posiada szeroką ofertę produktów marek własnych i premium dedykowanych branży HoReCa.
Makro Polska jako lider w branży HoReCa zapewnia unikalne narzędzia – mówi Dariusz Grabiec, Menedżer ds. klientów KAM w MAKRO Polska. – Hotele to obecnie najszybciej rozwijająca się kategoria w sektorze HoReCa, co wynika z ciągle niskiego „nasycenia” rynku. Chcemy brać udział w jej rozwoju i wspierać tę kategorię. Dzięki współpracy z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego spodziewamy się jeszcze lepszego dotarcia do Szefów Kuchni i Managerów hoteli, zarówno z naszą ofertą jak i naszymi rozwiązaniami wsparcia dla branży.
Źródło: Makro Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.