W styczniu br. firma uruchomiła projekt szkoleniowy “Idealny Biznes” – ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych. W okresie od kwietnia do czerwca przeprowadzono łącznie 64 szkolenia, w których wzięło udział w sumie 1037 przedsiębiorców z całej Polski. Ogółem, od uruchomienia projektu przeszkolono blisko 2000 osób. Warsztaty szkoleniowe skierowane są głównie do sektora horeca oraz przedsiębiorców handlu detalicznego.
– W ramach modułów szkoleniowych skierowanych do przedsiębiorców z grupy horeca, przeprowadzono w sumie 26 szkoleń, w trakcie których przeszkolono blisko 560 osób. Najwięcej, bo aż 10 przeprowadzono szkoleń z modułu „Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu”, w których łącznie wzięło udział 245 osób. Dużą popularnością cieszyło się również szkolenie „Profesjonalny serwis kelnerski” – informują przedstawiciele spółki.
Dla grupy Traders – właścicieli i pracowników sklepów handlu detalicznego, w II kwartale br. zorganizowano łącznie 38 szkoleń, w których wzięły udział 483 osoby.
W sierpniu planowane są kolejne szkolenia z cyklu „Idealny Biznes” m.in. profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu, nowoczesne rozwiązania i techniki kulinarne w kuchni polskiej oraz nowoczesne rozwiązania i techniki kulinarne w kuchni światowej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługi firmy Makro Cash & Carry, skierowane są przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze– jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół Makro Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce firma istnieje od 1994 roku i posiada obecnie 30 hal.