Malinowy Zdrój poszerza ofertę balneokosmetyków

Udostępnij artykuł

Produkty stworzono w oparciu o specjalistyczną recepturę bazującą na leczniczej wodzie siarczkowej oraz wyselekcjonowanych bioaktywnych składnikach, które hamują procesy starzenia się skóry. Seria do pielęgnacji twarzy "45 plus" składa się z biosiarczkowego kremu przeciwzmarszczkowwgo na dzień oraz na noc. Balneokosmetyki dostępne są w wybranych aptekach na terenie całego kraju, Centrach Rehabilitacji Malinowych Hoteli oraz w sklepie internetowym dedykowanym tej marce.

Seria balneokosmetyków sygnowanych marką Malinowy Zdrój została wprowadzona na rynek w sierpniu 2009 roku. W ofercie są kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. Przedstawiciele firmy zapowiadają, że asortyment będzie sukcesywnie powiększany.

Balneokosmetyki oparte są na bazie naturalnych leczniczych surowców uzdrowiskowych (głównie wysokozmineralizowanej wody siarczkowej ze źródła Malina). Powstały z pomocą laboratorium kosmetycznego w Łodzi, które tworzy wyroby także dla Farmony.

Jak już podawał portal Horecanet.pl, inwestycja w kosmetyki jest jedną z części szerszego planu Malinowego Zdroju, którym jest stworzenie sieci Malinowe Hotele Medical Spa. Latem br. ruszy nowy czterogwiazdkowiec w Świeradowie Zdroju, a w planach są kolejne inwestycje. 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.07.2010
Aktualizacja: 07.07.2010