Marta Stańczak, Sodexo: Stawiamy na lokalność

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Zarówno bieżący, jak i zeszły rok pokazały, że obecnie w biznesie, bardziej niż kiedykolwiek, liczy się zwinność i – co za tym idzie – dostosowanie na bieżąco oferty do potrzeb klientów i konsumentów w nowej rzeczywistości. Właśnie dlatego Sodexo Polska podąża w swojej działalności ścieżką wsłuchiwania się w nowe potrzeby odbiorców i tworzenia odpowiednich rozwiązań w odpowiedzi na te oczekiwania – mówi Marta Stańczak, Corporate Segment Director Sodexo Polska w specjalnym komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2021.

Stawiamy na innowacyjne rozwiązania. Jednym z nich jest autorski koncept gastronomiczny EAT. To restauracyjny format, który  opiera się na spersonalizowanej ofercie dostosowanej do preferencji danej grupy pracowników w obiekcie klienta. W ramach EAT skupiamy się również na tym, aby nasze restauracje odznaczały się wysoką estetyką wnętrz z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa i higieny, tak przecież istotnych nie tylko w dobie pandemii.

Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, pracujemy nad usługą opartą na samoobsługowych kioskach, czyli ekranach dotykowych, za pomocą których można zamówić wybrane danie. Rozwijamy także prężnie ofertę vendingową. W tym przypadku chodzi nie tylko o powszechnie używane automaty z napojami czy słodkimi przekąskami. Zapewniamy gościom naszych restauracji możliwość kupowania  w maszynach vendingowych kanapek, sałatek czy pełnych dań obiadowych w łatwy i szybki, a przede wszystkim bezpieczny sposób.

Stawiamy na lokalność. Chcemy wspierać regionalnych dostawców, aby pomagać im utrzymać się na rynku w trudnych warunkach gospodarczych. Cały czas rozwijamy usługę  Mini Food Court, która w okresie ograniczeń dla branży gastronomicznej pozwoliła Sodexo utrzymać bogatą ofertę żywieniową, a równolegle – wesprzeć lokalnych partnerów gastronomicznych.

Konsumenci chcą być pewni, że firma cateringowa gwarantuje bezpieczeństwo żywienia, dlatego tak ważne jest, aby transparentnie pokazywać sposób działania marki  w tym obszarze. Kolejnym z silnych trendów obecnych czasów jest nastawienie na holistyczny well-being. Teraz, kiedy zdrowie stało się dla wszystkich priorytetową wartością, konsumenci poszukują żywności, która zapewni im niezbędne wartości odżywcze  i pozwoli zachować…

Cały komentarz publikujemy w
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 28.10.2021
Aktualizacja: 28.10.2021