Mateusz Sielecki objął stanowisko Brand President Starbucks

Udostępnij artykuł
Od 2015 roku pełnił funkcję dyrektora regionalnego Starbucks w Polsce, z początkiem października awansował na stanowisko Prezydenta Starbucks na Centralną Europę. Z firmą AmRest, europejskim operatorem Starbucks, związany jest od 14 lat.

Mateusz Sielecki współpracę z firmą Starbucks rozpoczął w 2012 roku jako kierownik regionalny, ale z firmą AmRest związany jest już łącznie od 14 lat. Na początku swojej współpracy z AmRest zajmował stanowisko Merger & Acquisition Director, na którym był odpowiedzialny za strategię rozwoju portfolio firmy oraz finalizacja każdej transakcji fuzji i przejęć. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za zarządzanie kawiarniami Starbucks należącymi do AmRest oraz kierowanie wszystkimi rynkami w zakresie operacji, strategii i rozwoju organizacji.

Wcześniej przez 4 lata zajmował pozycję Dyrektora Regionalnego na Polskę, w latach 2015-2018 pełniąc jednocześnie funkcję Dyrektora Regionalnego na Bałkany. Na stanowisku Prezydenta Starbucks zastąpił Adama Mularuka.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz konceptów: Blue Frog, Kabb, Bacoa oraz Sushi Shop. Obecnie Spółka zarządza ponad 2100 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Anglii, Portugalii, Francji, Austrii, Belgii, Armenii, Iranie, Luksemburgu, Szwajcarii, Azerbejdżanie, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Niemczech, Chinach oraz we Włoszech.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.10.2019
Aktualizacja: 16.10.2019