MAX Premium Burgers wprowadza linię burgerów dedykowanych delivery

Udostępnij artykuł
W restauracjach pojawiły się burgery z nowej linii DeliVery Cheezy. Ich formuła została opracowana specjalnie z myślą o zakupach na wynos bądź z dostawą.

Serowy smak i kompozycja pomagająca zachować odpowiednią temperaturę podczas transportu to główne atuty trzech nowych burgerów oferowanych przez szwedzką sieć. Klienci mają do wyboru burgera z wołowiną, kurczakiem bądź wegetariańskim Delifresh Plant Beef. Skład uzupełnia bułka, sos serowy, ketchup, majonez, czerwona cebula i oczywiście dwa plastry sera cheddar.

Zakup na linii Drive, na wynos czy z dostawą oznacza dłuższy czas pomiędzy przygotowaniem burgera a momentem, kiedy będziemy mogli się nim delektować – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers. – Zastanawiałem się nad recepturą, która najlepiej sprawdzi się w takiej sytuacji. Usunąłem zimne składniki, użyłem podwójnej porcji sera, dzięki czemu burger dłużej trzyma ciepło. Smakuje on najlepiej, gdy dressing zdąży nieco się wchłonąć.

Wprowadzenie burgerów DeliVery Cheezy to element kompleksowych działań sieci MAX Premium Burgers, które dostosowują funkcjonowanie restauracji do bieżących ograniczeń dla gastronomii.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Po pierwsze, intensywnie rozwijamy sprzedaż z dostawą. Mamy czterech partnerów w tym zakresie. Przed kilkoma dniami dołączył do nich Uber Eats. Dzięki temu wszystkie osiem naszych lokali może funkcjonować i wciąż oferować gościom niepowtarzalny smak MAXa – mówi Jerzy Jakubiak, Country Manager, MAX Poland. – Po drugie, dzięki DeliVery Cheezy mamy teraz w portfolio burgery „made for delivery”, które szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych.

Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu a także wprowadzenie rozwiązań technologicznych, które mają ułatwić korzystanie z usług MAXa przez gości zmotoryzowanych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.04.2020
Aktualizacja: 16.04.2020