Mazzer z premierą nowej wersji młynka Super Jolly V Pro

Udostępnij artykuł
25 marca jest symboliczną datą. Przyjmuje się, że w tym dniu przypada rocznica powstania Wenecji – miasta, w którym od 1948 jest siedziba firmy Mazzer. Dodatkowo w tym roku i w tym dniu przypadła 50. rocznica wyprodukowania pierwszego młynka Jolly w firmie Mazzer. To właśnie on sprawił, że marka stała się znana na całym świecie.

W kwietniowym wydaniu czasopisma „Bean Scene Magazine”, Pete Licata, mistrz świata baristów 2013, zaprezentował wyniki testu dla nowego młynka Super Jolly V Pro. Podkreślił, że obsługiwanie tego młynka jest wyjątkowo łatwe. Zwrócił uwagę, że przy jego pomocy uzyskuje się powtarzalne, precyzyjne dozy.

Mazzer wprowadza na rynek, za każdym razem, coraz lepsze modele młynków. Mazzer ma wspaniałą wizję tego, co zamierza wprowadzać na rynek. Dodatkowo jest bardzo otwarty na potrzeby społeczności baristów. Co jest typowe dla ludzi, którzy na co dzień ściśle współpracują z branżą kawy – napisał Pete Licata.

Charakterystyka Super Jolly V Pro:

– elementem roboczym tego młynka są płaskie żarna, które mielą najbardziej precyzyjnie,
– zastosowano bezstopniową regulację mielenia,
– wbudowano przyjazny system zapamiętywania ustawionych parametrów,
– komora mielenia jest łatwa do czyszczenia.

Super Jolly V Pro występuje  w wersjach: 

TIMER: z przełącznikiem czasowym,
AUTOMATIC: miele zaprogramowaną dozę.

Pracuje z wykorzystaniem prądu jedno- lub trójfazowego. Mazzer jest wiodącą firmą produkującą młynki do kawy. Ich urządzenia są dystrybuowane w 90 krajach na całym świecie. Doceniane są za wysoką jakość, niezawodność i design. Zapraszamy do współpracy: handlowy@koree.pl.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.06.2021
Aktualizacja: 01.06.2021