McDonald’s: Wielki powrót McFlurry Bounty i nowe cytrusowe smaki

Udostępnij artykuł
Od 4 grudnia br. na gości czekają nowe, sezonowe smaki. Marka przygotowała nie tylko rozgrzewające, typowo zimowe propozycje, ale także coś dla wielbicieli lata.

Tej zimy w ofercie McDonald’s propozycje dla siebie znajdą wszyscy wielbiciele słońca i tropikalnych smaków. Nasze desery Bounty® pomogą zapomnieć o otaczającej aurze i na moment przenieść się myślami na rajską wyspę. W końcu, kto powiedział, że lody jada się tylko latem! Z kolei dla osób, które nie wyobrażają sobie zimy bez rozgrzewających napojów pachnących przyprawami, przygotowaliśmy dwie opcje: ulubioną zimową kawę oraz herbatę – komentuje Patrycja Pazio, Corporate Relations Specialist, McDonald’s Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

McFlurry, flagowy produkt w McDonald’s, po raz kolejny zyska polewę i posypkę o smaku Bounty®. Rajski kokos i czekolada pojawią się także w deserze Lodowe Marzenie Bounty. Do wyboru dostępne są dwa smaki bazy lodowej – waniliowy i czekoladowy. Miłośnicy smaku jednego z najpopularniejszych batonów na świecie będą mogli sięgnąć również po Shake Bounty z posypką w zupełnie nowym, mleczno-kakaowym wydaniu.

Na tym nie koniec niespodzianek. 4 grudnia w restauracjach McDonald’s pojawiła się zimowa, pachnąca cytrusami oferta McCafé. Lubiana kawa Orange Mocha powraca w lekko zmienionej recepturze z czekoladą, bitą śmietaną i syropem curacao. Dołączają do niej herbata Cytrusowa Hot Tea z imbirem, cytryną i pomarańczą oraz wypiekane na miejscu ciastka żurawinowe z cynamonem i chrupiącymi pestkami dyni oraz przyprawami korzennymi.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.12.2019
Aktualizacja: 09.12.2019