Spółka prowadzącą pijalnie wciąż podpisuje nowe umowy franczyzowe i otwiera kolejne lokale. Nie chce jednak precyzować terminów i lokalizacji najbliższych otwarć. W niektórych sytuacjach jest to trudne do ustalenia, ponieważ większość pijalni znajdować się będzie w powstających centrach handlowych. Ostatnie lokale ruszyły w krakowskiej Bonarce i Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Jak już pisaliśmy, na 2011 rok planowane są otwarcia w CH Wzgórze w Gdyni i CH Felicity w Lublinie.
Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa – 3 proc. od obrotów netto. Aby otworzyć punkt w Mount Blanc należy dysponować lokalem o powierzchni 60-150 mkw. i wydać około 300 tys. zł.
Pijalnie czekolady Mount Blanc istnieją od kwietnia 2005 roku. Marka ta została stworzona w wyniku partnerskiej współpracy z liczącymi się producentami czekolady z Belgii i Francji. Z pijalniami związana jest także sprzedaż oryginalnych, ręcznie produkowanych pralinek w 150 rodzajach oraz zestawów okolicznościowych. Oprócz podstawowego asortymentu pijalni, który składa się z czekolady i kawy, w ofercie są również belgijskie desery lodowe oraz ciasta przygotowywane według receptur Mount Blanc.