MSM Mońki z nowym logotypem

Odświeżone logo przedstawia wypasającą się na łące krowę, co wprowadza odbiorców w szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia. Przywiązanie do tradycji przejawia się także we wciąż promowanym przez markę haśle „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”.

Zmiana logotypu firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. To kolejny, duży krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowej pozycji na rynku oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy, którym jest dostarczanie wysokiej jakości produktów mlecznych. Mamy świadomość, że nabiał jest bardzo istotną kategorią FMCG. Cały rynek nabiału w Polsce jest wart już ponad 20 miliardów złotych, czyli ok. 16% całego spożywczego FMCG, co oznacza, że zainteresowanie produktami mlecznymi wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie. Nowe logo będzie naszym kołem napędowym do systematycznego zwiększania swojego udziału w rynku – komentuje Krzysztof Doliński, dyrektor handlowy Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach.

Zaprezentowany logotyp stopniowo będzie zastępował dotychczasowy, obecny na produktach, stronie internetowej, dokumentach firmowych oraz sukcesywnie wprowadzanych materiałach reklamowych. Nie jest to jednak koniec zmian. Niebawem marka zaprezentuje kolejne nowości. Za projekt i realizację nowego logotypu odpowiadała agencja Commplace, która od wielu lat wspiera markę w działaniach marketingowo- wizerunkowych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.