Obecnie spółka zarządza 18 restauracjami North Fish oraz dwiema Yummie. Ponadto, jeszcze w tym roku ma ruszyć nowy format restauracji. Aktualnie spółka jest na etapie wyboru lokalizacji i nie ujawnia szczegółów tego przedsięwzięcia.
– To nie jest łatwy rok dla branży. Wszechobecne słowo kryzys oraz ostatnie tragedie odcisnęły bardzo duże piętno. Jednakże nasze oceny dotyczące przyszłości są optymistyczne. Rynek się weryfikuje i daje duże możliwości rozwoju. Nasz klient jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i wymagań. Oczekuje też, że pieniądze które wyda będą adekwatne do tego co dostanie. Moim zdaniem najbliższe 2 lata określą jaki będzie to rynek. Wierzę, że będzie rósł i dynamicznie się rozwijał. Dowodem na to jest też fakt, że jeszcze w tym roku będziemy startowali z nowym formatem – mówi Paweł Wachnik, prezes zarządu North Food Polska.
North Fish jest największą siecią fast food specjalizującą sie w daniach rybnych w Polsce. Lokale serwują ryby oraz owoce morza w zestawach z frytkami i sałatkami. Placówki sieci znajdują się w food courtach galerii handlowych. Ostatnie otwarcia miały miejsce w nowo powstałych centrach handlowych, takich jak: Galeria Sfera w Bielsku-Białej, krakowska Bonarka, czy Galeria Jurajska w Częstochowie. Jak już informowaliśmy, spółka inwestuje również w remodeling istniejących lokali. Trzy restauracje sieci zlokalizowane w krakowskiej Galerii Bonarka, Galerii Łódzkiej oraz w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu zostały rozbudowane i zmieniono ich wystrój. Pod koniec ubiegłego roku remodelling przeszła również restauracja we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej.