North Food Polska z nowym formatem

Udostępnij artykuł

Obecnie spółka zarządza 18 restauracjami North Fish oraz dwiema Yummie. Ponadto, jeszcze w tym roku ma ruszyć nowy format restauracji. Aktualnie spółka jest na etapie wyboru lokalizacji i nie ujawnia szczegółów tego przedsięwzięcia.

– To nie jest łatwy rok dla branży. Wszechobecne słowo kryzys oraz ostatnie tragedie odcisnęły bardzo duże piętno. Jednakże nasze oceny dotyczące przyszłości są optymistyczne. Rynek się weryfikuje i daje duże możliwości rozwoju. Nasz klient jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i wymagań. Oczekuje też, że pieniądze które wyda będą adekwatne do tego co dostanie. Moim zdaniem najbliższe 2 lata określą jaki będzie to rynek. Wierzę, że będzie rósł i dynamicznie się rozwijał. Dowodem na to jest też fakt, że jeszcze w tym roku będziemy startowali z nowym formatem – mówi Paweł Wachnik, prezes zarządu North Food Polska.

North Fish jest największą siecią fast food specjalizującą sie w daniach rybnych w Polsce. Lokale serwują  ryby oraz owoce morza w zestawach z frytkami i sałatkami. Placówki sieci znajdują się w food courtach galerii handlowych. Ostatnie otwarcia miały miejsce w nowo powstałych centrach handlowych, takich jak: Galeria Sfera w Bielsku-Białej, krakowska Bonarka, czy Galeria Jurajska w Częstochowie. Jak już informowaliśmy, spółka inwestuje również w remodeling istniejących lokali. Trzy restauracje sieci zlokalizowane w krakowskiej Galerii Bonarka, Galerii Łódzkiej oraz w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu zostały rozbudowane i zmieniono ich wystrój. Pod koniec ubiegłego roku remodelling przeszła również restauracja we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.07.2010
Aktualizacja: 23.07.2010