Nowa marka kosmetyków w portfolio ForSpa

Udostępnij artykuł

Pod marką [comfort zone] stworzono system do pielęgnacji twarzy i ciała, w którego skład wchodzą m.in.: zabiegi inspirowane czterema kulturami świata: japońską, indyjską, arabską i śródziemnomorską, różne techniki masażu, muzyka, zapachy, świece, ziołowe herbaty oraz luksusowe kosmetyki.

[comfort zone] jest znaną marką w dziedzinie piękna i dobrego samopoczucia, która powstała w 1993 roku w Nowym Jorku. Na rynek została wprowadzona w 1996 roku przez włoską firmę Davines S.p.a. Obecnie dystrybuowana jest do około 40 krajów. Logo marki nawiązuje do symbolu dłoni.

Firma ForSpa to grupa konsultantów, którzy posiadają doświadczenie w projektowaniu, realizowaniu i zarządzaniu obiektami spa & wellness. Udziela wsparcia oraz fachowej porady inwestorom zainteresowanym tworzeniem obiektów spa, rekrutacją profesjonalnej kadry oraz wdrażaniem nowatorskich rozwiązań biznesowych. Jest też partnerem i dystrybutorem światowych marek spa. ForSpa należy do amerykańskiego stowarzyszenia International SPA Association (ISPA). W jej portfolio znajduje się m.in. opracowanie i wdrożenie konceptu spa do hotelu Murat w Redzie, Villa Park w Ciechocinku oraz Głęboczek Wine Resort & Spa. Jest też wyłącznym przedstawicielem AlfaSfery w Polsce – konceptu spa, który jest wprowadzany do sieci pięciogwiazdkowych hoteli Sofitel na całym świecie.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.07.2010
Aktualizacja: 05.07.2010