Nowa marka kosmetyków w portfolio ForSpa

Udostępnij artykuł

Pod marką [comfort zone] stworzono system do pielęgnacji twarzy i ciała, w którego skład wchodzą m.in.: zabiegi inspirowane czterema kulturami świata: japońską, indyjską, arabską i śródziemnomorską, różne techniki masażu, muzyka, zapachy, świece, ziołowe herbaty oraz luksusowe kosmetyki.

[comfort zone] jest znaną marką w dziedzinie piękna i dobrego samopoczucia, która powstała w 1993 roku w Nowym Jorku. Na rynek została wprowadzona w 1996 roku przez włoską firmę Davines S.p.a. Obecnie dystrybuowana jest do około 40 krajów. Logo marki nawiązuje do symbolu dłoni.

Firma ForSpa to grupa konsultantów, którzy posiadają doświadczenie w projektowaniu, realizowaniu i zarządzaniu obiektami spa & wellness. Udziela wsparcia oraz fachowej porady inwestorom zainteresowanym tworzeniem obiektów spa, rekrutacją profesjonalnej kadry oraz wdrażaniem nowatorskich rozwiązań biznesowych. Jest też partnerem i dystrybutorem światowych marek spa. ForSpa należy do amerykańskiego stowarzyszenia International SPA Association (ISPA). W jej portfolio znajduje się m.in. opracowanie i wdrożenie konceptu spa do hotelu Murat w Redzie, Villa Park w Ciechocinku oraz Głęboczek Wine Resort & Spa. Jest też wyłącznym przedstawicielem AlfaSfery w Polsce – konceptu spa, który jest wprowadzany do sieci pięciogwiazdkowych hoteli Sofitel na całym świecie.
 

Opublikowano: 05.07.2010
Aktualizacja: 05.07.2010