Nowa odsłona restauracji Olimp w Kaliszu

Udostępnij artykuł
Należąca do EPP Galeria Amber, zaobserwowała coraz większe zainteresowanie odwiedzających sektorem food&beverage. Dlatego wzmocniła ofertę gastronomiczną i ponownie otworzyła restaurację Olimp, która przeszła metamorfozę wnętrz.

Wyjście do restauracji jest jedną z ulubionych form spędzania czasu przez 31 proc. Polaków. Blisko połowa konsumentów (46 proc.) przyznała, że to właśnie możliwości korzystania z oferty gastronomicznej brakowało im w ostatnich miesiącach najbardziej. Na drugim miejscu uplasowały się kinowe seanse (37 proc.), a na trzecim – wizyty w centrach handlowych (26 proc.). Poza domem jadamy dość często – 15 proc. raz w tygodniu, 13 proc. raz na dwa tygodnie, a 22 proc. – raz na trzy tygodnie lub miesiąc[1].

Osoby, które regularnie dokonują zakupów w centrach handlowych, chętnie korzystają przy tej okazji również z oferty food&beverage. Porównując aktualne badania do wyników sprzed dwóch lat, można zaobserwować, że trend jedzenia na mieście nie tylko powrócił do poziomu sprzed pandemii, ale jeszcze się umocnił. Konsumenci wciąż są spragnieni kontaktu z innymi, wspólnych wyjść i rozmów przy posiłku czy kawie. Centra handlowe, które bacznie obserwują zmieniające się przyzwyczajenia i zachowania klientów, jak np. Galeria Amber, dostosowują się do obecnych realiów, by odpowiadać na ich bieżące potrzeby. Wzmacniają swoją ofertę gastronomiczną i rozrywkową, stając się nie tylko miejscem robienia zakupów, ale też spędzania czasukomentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

70-metrowy lokal

Klienci Galerii Amber mogą już skorzystać z rozbudowanej oferty gastronomicznej – zarówno w przerwie między zakupami, podczas wyjść z najbliższymi lub gdy zgłodnieją po seansie w kinie. Jedną z propozycji jest restauracja Olimp, obecna w kaliskim centrum handlowych od 2014 roku, która należy do największej w Polsce i najszybciej rozwijającej się sieci restauracji fast casual dining.

Ponad 70-metrowy lokal na pierwszym piętrze przeszedł gruntowny remont i oferuje najpopularniejsze dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata, które są przygotowywane na miejscu. Restauracja Olimp posiada także opcje dla wegetarian i wegan oraz świeże koktajle i warzywno-owocowe smoothie.

[1] Badanie PAYBACK Opinion Poll

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.10.2021
Aktualizacja: 26.10.2021