Nowa pozycja w menu KFC

Udostępnij artykuł

Grander Texas to kanapka w teksańskim stylu – duży kawałek panierowanego kurczaka w sezamowej bułce, z dodatkiem chrupiącego bekonu, sera cheddar, czerwonej cebuli i sałaty, który dobrze komponuje się ze stworzonym według nowej receptury oryginalnym sosem BBQ i sosem majonezowym.

– Grander – największa z serwowanych dotąd w naszych restauracjach kanapek – cieszy się niesłabnącą popularnością wśród naszych gości. Proponując nową kompozycję smakową dajemy wielbicielom tej kanapki wybór jeszcze jednego, ciekawego wariantu smakowego, zachowując równocześnie najważniejszą cechę Grandera – oferty dla wszystkich tych, dla których posiłek w porze lunchu, podczas długiego dnia pracy, musi być naprawdę sycący – mówi Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager marki KFC.

30’ spoty promujące nową kanapkę wyświetlane będą do 27 sierpnia na antenie największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, Polsat 2, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Turbo, TVN Warszawa, TV4, AT Media oraz Discovery.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiony został serwis www.grandertexas.kfc.pl, na którym m.in. prowadzony jest oryginalny konkurs dla konsumentów. Tworząc swój własny portret pamięciowy, co tydzień każdy ma szansę wygrać aparat cyfrowy marki SONY oraz darmowe zaproszenia do restauracji KFC. Konkurs „Zrób portret” potrwa do 13 września. Autorem kreacji kampanii telewizyjnej jest agencja Red8 Communications Group. Strona internetowa oraz materiały POS przygotowane zostały przez agencję FireFly Creation. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 113 restauracji KFC. W 2010 r. AmRest planuje otworzyć 50-60 restauracji, około połowę z tego w Polsce. Wśród otwarć w naszym kraju nieco ponad połowę stanowić będą otwarcia KFC, a w drugiej kolejności – Burger King.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.08.2010
Aktualizacja: 05.08.2010