Nowe kawiarnie Starbucks na mapie Polski

Udostępnij artykuł

Marka Starbucks stawia na rozwój – w tym roku otwarto już 4 nowe kawiarnie w Polsce: pierwsze lokale w Rzeszowie i Toruniu, a także kolejne w Bydgoszczy oraz Warszawie. Łącznie marka ma już 72 lokalizacje w Polsce.

Starbucks wkroczył na polski rynek w 2009 r., otwierając swoją pierwszą kawiarnię w Warszawie, przy ul. Nowy Świat. Obecnie ma już w Polsce 72 punkty. Najnowsze otwarcia miały miejsce w tym roku, w tym pierwsze lokalizacje w Rzeszowie  i Toruniu. Oprócz tego otwarto drugą już kawiarnię w Bydgoszczy i 19. w Warszawie.

Bardzo cieszymy się, że marka Starbucks na stałe zadomowiła się już w Polsce. Chcemy być jak najbliżej naszych sympatyków, stąd otwarcia kolejnych kawiarni. Priorytetem są dla nas większe miejscowości, poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, takich jak na przykład zabytkowe części starówek, czy okolice dworców centralnych. Takie miejsca pozwalają tworzyć wyjątkową atmosferę, która jest najważniejsza w naszej kawiarni. To właśnie dzięki niej możemy serwować naszym gościom unikatowe doświadczenia smakowe, którym towarzyszy zapach najlepszej świeżo parzonej kawy. Duży potencjał na rozwój sieci w Polsce dostrzegamy również w miastach o średniej wielkości – mamy tam ogromną rzeszę fanów i otrzymujemy od nich wiele pozytywnych informacji. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Przede wszystkim zależy nam na tym, aby każdy z naszych sympatyków miał swoją ulubioną kawę Starbucks na wyciągnięcie ręki. Nowe lokalizacje dają im możliwość częściej napić się swojego ulubionego napoju, skosztować sezonowych propozycji i zrelaksować się na moment pomiędzy codziennymi obowiązkami. A dzięki naszej legendarnej obsłudze możemy tworzyć miejsca, w których wszyscy goście mogą czuć się swobodnie i do których chcą stale wracać.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nowe lokale to miejsca, w których goście będą mogli napić się kultowych napojów marki, w ofercie kawiarni znajdą się również przekąski, desery i ciasta, świeżo wypiekane croissanty czy bajgle. A do tego charakterystyczny wystrój lokali, stanowiący połączenie typowych dla marki kolorów, elementów wykończenia oraz oczywiście zielono-białego logo rozpoznawalnego na całym świecie.

Źródło: Starbucks

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.