Nowe pozycje w menu Roller Sushi

Udostępnij artykuł

Wnętrze California Roll wypełniają łosoś, ogórek oraz awokado. To pierwsza w menu Roller Sushi rolka, której zewnętrzną część stanowi ryż – posypany czarnym sezamem. California Roll, podobnie jak wszystkie rolki w Big Maki menu, jest odpowiednikiem 6 kawałków futomaki podanych w tradycyjny sposób i kosztuje 12 złotych. Dostępna jest zarówno w wariancie „na miejscu” w Roller Sushi Bistro jak i w ofercie „na wynos”.

California Roll serwowana w lokalach Roller Sushi podawana jest w specjalnej tubie z wieczkiem. Do każdej porcji dodawana jest fiolka wypełniona sosem sojowym. Szczelne zamknięcie umożliwia bezpieczne transportowanie sushi i ułatwia jego jedzenie poza wnętrzem restauracji bez konieczności używania sztućców czy pałeczek.

Sieć Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Lokal Roller Sushi na terenie food courtu w M1 Marki oraz restauracja Roller Sushi w podwarszawskich Markach to początek ekspansji marki Roller Sushi na polskim rynku. W planach spółki są kolejne inwestycje, związane z uruchomieniem lokali w najbardziej popularnych centrach handlowych na terenie Warszawy a następnie na terenie innych polskich miast oraz rozwój sieci franczyzowej. Firma zamierza również inwestować w rozwój sieci restauracji Roller Sushi w najbardziej popularnych miejscach na terenie metropolii.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.06.2010
Aktualizacja: 29.06.2010