Nowocześniejsza strona www Lublinianki

Udostępnij artykuł

Jak informuje Barbara Sawicka z działu marketingu hotelu, obok podstawowych informacji o pokojach hotelowych, konferencjach i usługach gastronomicznych goście znajdą tam najświeższe newsy i promocje hotelowe. Serwis bogaty jest w fotografie, które doskonale oddają niepowtarzalny charakter i magiczny klimat IBB Grand Hotelu Lublinianka.

IBB Grand Hotel Lublinianka w Lublinie to ponad stuletni, eklektyczny budynek odnowiony i luksusowo wyposażony. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta. Hotel oferuje gościom 72 pokoje. Goście hotelu mogą korzystać z równiez m.in. z sauny i oryginalnej łaźni tureckiej w Shirin Spa. We wszystkich pokojach goście mają dostęp do Internetu, a w lobby, restauracji i barze można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego połączenia z siecią.

Grupa IBB Hotels została założona w 1992 roku przez Damiana Llulla poprzez zakup 20 apartamentów w rejonie zatoki na hiszpańskiej Minorce – dotychczasowej siedzibie firmy. Większościowym udziałowcem IBB (70 proc.) jest Von der Heyden Group. Aktualnie sieć zarządza w Polsce hotelami Lublinianka oraz Andersia w Poznaniu. Jak już pisaliśmy, w ciągu dwóch najbliższych lat ma nastąpić otwarcie czterogwiazdkowego hotelu De Luxe w Gdańsku. Hotel powstanie w centrum Starego Miasta przy ulicy Długi Targ w trzech przebudowanych kamienicach. Do dyspozycji gości oddanych zostanie 85 pokoi i apartamentów, restauracja na około 50 osób, sala bankietowa i ekskluzywny fitness klub. Powierzchnia całkowita hotelu wyniesie 4,6 tys. metrów kwadratowych. Obecnie trwają prace budowlane, które nadzorują przedstawiciele sieci.

 

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.08.2010
Aktualizacja: 05.08.2010