Nowości będą dostępne w dwóch wariantach: średnie Frappe w cenie 9,90 zł oraz duże Frappe w cenie 11,90 zł. Będzie ich można zasmakować we wszystkich lokalach McCafe w Polsce.
– W tej chwili działa już 17 kawiarni McCafe na terenie naszego kraju. Jest to wydzielona funkcja kawiarniana różniąca się od pozostałej części restauracji wystrojem wnętrza, jego wyposażeniem oraz całkowicie odmienną ofertą produktową – mówią przedstawiciele McDonald’s.
McCafe to przede wszystkim bogata linia napojów i deserów. Oferowane są zarówno napoje gorące jak i kawy mrożone. Miłośnicy deserów mogą wybierać spośród ponad 20 pozycji. Oferta obejmuje między innymi: sernik, szarlotkę, ciasto z truskawkami, tiramisu, muffiny czy też wypiekane na miejscu croissanty.
Frappe w trzech nowych smakach będzie się znajdowało w ofercie McCafe do końca września 2010 r.
McDonald’s będzie prowadził promocję nowych produktów w miejscu sprzedaży w postaci materiałów POS.
Spółka McDonald’s Polska rozpoczęła swoją działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 241 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 103 z nich to obiekty prowadzone przez 50 licencjobiorców.