Nowy koncept gastronomiczny Sodexo w Kutnie

Firma specjalizująca się w usługach żywieniowych, uruchomiła restaurację pracowniczą na terenie fabryki Kellogg’s. Jest to pierwszy lokal odpowiadający nowemu autorskiemu konceptowi Sodexo – EAT. Nowa formuła zakłada m.in. menu ściśle  dopasowane do indywidualnych potrzeb pracowników w danym obiekcie, jasny design oraz ergonomiczną aranżację przestrzeni.

Sodexo prowadzi w Polsce ponad 40 restauracji pracowniczych. W czasie pandemii COVID-19 firma rozwijała m.in. ofertę online, ale też w opracowywała i wdrażała rozwiązania gastronomiczne. Przykładem jest np. Mini Food Court. W czasie ograniczeń dla branży gastronomicznej pozwolił Sodexo utrzymać uwzględniającą dania na bazie roślinnej i street food, ofertę żywieniową. Równolegle także wesprzeć lokalnych, zewnętrznych partnerów gastronomicznych.

Innym konceptem, który w kwietniu br. ujrzał światło dzienne, jest EAT. Ten restauracyjny format  opiera się na spersonalizowanej ofercie – dostosowanej do potrzeb, oczekiwań i preferencji danej grupy pracowników w obiekcie klienta. Opracowanie oferty poprzedziły pogłębione badania (Badania Personix). Miały na celu określenie – jakiej żywności, w jaki sposób serwowanej, w jakiej przestrzeni –  oczekiwaliby pracownicy klienta. Efektem jest przestrzeń restauracyjna, która ściśle odpowiada potrzebom zespołu – z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa sanitarnego i bezpieczeństwa żywności. Pierwszymi odbiorcami oferty EAT są pracownicy firmy Kellogg’s, producenta słonych przekąsek.

EAT jest dowodem na to, że nawet trudny czas pandemii nie powstrzymał nas przed rozwijaniem oferty w zakresie usług żywieniowych. Po raz kolejny źródłem inspiracji dla tego przedsięwzięcia było wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i konsumentów. W odniesieniu do każdego kontraktu chcemy oferować usługi szyte na miarę, z zachowaniem najwyższych standardów. EAT jest doskonałą ilustracją tego podejścia – mówi Marta Diop, CS Director Sodexo Poland

W fabryce Kellogg’s w Kutnie pracuje 550 osób. W restauracji Sodexo oferowane są im dania kuchni polskiej i międzynarodowej – w tym opcje wegetariańskie i wegańskie – a także przekąski, świeże kanapki i napoje w ofercie vendingowej. Design restauracji ukazuje podejście Sodexo do projektowania obiektów gastronomicznych w nowej rzeczywistości. Estetyka wnętrz oraz funkcjonalna linia wydawcza idą w parze z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny, dostosowanych do warunków pandemii.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.