Na portalu MeetingPlanner znajduje się m.in. baza danych hoteli i innych obiektów konferencyjnych, fachowe porady oraz aktualności, wydarzenia i ciekawostki związane z branżą turystyczną oraz MICE. Obecnie partnerami serwisu są m.in.: ponad 800 hoteli, 125 ośrodków konferencyjno-wypoczynkowych, ponad 70 zamków i pałaców, 60 centrów konferencyjnych, około 140 restauracji oraz ponad 100 klubów. Ponadto swoje oferty zamieszczają również centra handlowe, obiekty sportowe i turystyczne, uczelnie, a nawet ogrody botaniczne.
– MeetingPlanner.pl stanowi platformę wymiany opinii oraz efektywnej komunikacji pomiędzy przedstawicielami przemysłu spotkań. Ambicją autorów tego projektu jest to, by MeetingPlanner.pl rejestrował wszystkie ważne wydarzenia i trendy zachodzące na tym rynku, a także wspierał i promował istotne inicjatywy mające na celu integrację środowiska branży spotkań w Polsce – czytamy na nowej stronie internetowej.
Oficjalne otwarcie portalu oraz rozpoczęcie działań promocyjnych planowane jest na 14 lipca br. Prace nad jego powstaniem rozpoczęły się wiosną 2009 roku, kiedy to Meeting Planner Spółka z o.o. przystąpiła do realizacji projektu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka – "Działanie 8.1. Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej".