Nowy produkt w Coffeeheaven

Udostępnij artykuł

Nowa kawa – crunchy cookie frostito – promowana jest jako składnik oferty „Summer in the city”. W jej skład wchodzą także: frostito klasyczne, kawowo-czekoladowe, kawowo-malinowe z białą czekoladą, kawowo-miętowe z białą czekoladą oraz kawowe z dodatkiem toffii, a także trzy mrożone napoje (o smaku mango i trawy cytrynowej, truskawek i bazylii oraz jagód i imbiru). Letnia oferta promowana jest głównie w lokalach oraz na portalach społecznościowych (głównie Facebook).

Coffeeheaven słynie z tego, że co sezon wprowadza nowości do menu. Latem i zimą są to zwykle napoje, a wiosną i jesienią – przekąski. W marcu br., pod hasłem „Closer to nature", promowano różnego rodzaju bajgle, kanapki, sałatki oraz wrapy.

Pod szyldem Coffeeheaven funkcjonują obecnie 63 placówki zlokalizowane głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski. Firma dynamicznie rozwija się również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Łotwie (pod szyldem Coffeenation) oraz Węgrzech. Grupa została nagrodzona tytułem Top Emloyer 2010. Coffeeheaven wprowadza wiele pionierskich rozwiązań, m.in.: wspiera politykę awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i bezustanny rozwój organizacji, podejmuje działania na rzecz pomocy dzieciom (finansowanie działań podejmowanych przez The Foundation for Corporate Social Responsibility) czy środowiska (projekty pro-ekologiczne: sadzenie lasu, uzyskanie dla mieszanki kawy certyfikatu Rainforest Alliance).

Od lutego br. Coffeeheaven jest częścią brytyjskiego koncernu Whitbread, który ma w swoim portfolio m.in. sieć Costa Coffee.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.07.2010
Aktualizacja: 06.07.2010