Nowa kawa – crunchy cookie frostito – promowana jest jako składnik oferty „Summer in the city”. W jej skład wchodzą także: frostito klasyczne, kawowo-czekoladowe, kawowo-malinowe z białą czekoladą, kawowo-miętowe z białą czekoladą oraz kawowe z dodatkiem toffii, a także trzy mrożone napoje (o smaku mango i trawy cytrynowej, truskawek i bazylii oraz jagód i imbiru). Letnia oferta promowana jest głównie w lokalach oraz na portalach społecznościowych (głównie Facebook).
Coffeeheaven słynie z tego, że co sezon wprowadza nowości do menu. Latem i zimą są to zwykle napoje, a wiosną i jesienią – przekąski. W marcu br., pod hasłem „Closer to nature", promowano różnego rodzaju bajgle, kanapki, sałatki oraz wrapy.
Pod szyldem Coffeeheaven funkcjonują obecnie 63 placówki zlokalizowane głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski. Firma dynamicznie rozwija się również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Łotwie (pod szyldem Coffeenation) oraz Węgrzech. Grupa została nagrodzona tytułem Top Emloyer 2010. Coffeeheaven wprowadza wiele pionierskich rozwiązań, m.in.: wspiera politykę awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i bezustanny rozwój organizacji, podejmuje działania na rzecz pomocy dzieciom (finansowanie działań podejmowanych przez The Foundation for Corporate Social Responsibility) czy środowiska (projekty pro-ekologiczne: sadzenie lasu, uzyskanie dla mieszanki kawy certyfikatu Rainforest Alliance).
Od lutego br. Coffeeheaven jest częścią brytyjskiego koncernu Whitbread, który ma w swoim portfolio m.in. sieć Costa Coffee.