NY Hot Dog: 10-30-proc. spadek sprzedaży

Udostępnij artykuł

Zarząd New York Hot Dog podaje w rozmowie z portalem, że punkty sieci działają głównie w galeriach handlowych, a największy obrót notują w weekendy (kilka weekendów "wypadło" z powodu żałoby narodowej, później były powodzie, a ostatnio upały), a punkty sezonowe nie radzą sobie tak dobrze, jak przed rokiem.

Niemniej franczyzobiorcy wciąż są żywo zainteresowani przystępowaniem do sieci. Niedawno ruszył punkt sieci w Żylinie na Słowacji, przed miesiącem pojawił się w Szczecinie, a już wkrótce uruchomiony zostanie pierwszy punkt w Irlandii. Kolejne otwarcia planowane są na wrzesień. Zostały już podpisane wstępne porozumienia dotyczące otwarć w takich miastach, jak m.in. Toruń, Lubin, Jastrzębie Zdrój czy Piła.

Aby zostać franczyzobiorcą New York Hot Dog potrzebne jest minimum 14 tys. zł. Firma zwalnia inwestorów z opłat licencyjnych, a miesięczny czynsz wynosi 1,2 tys. zł. Podstawowym wymaganiem sieci jest posiadanie lokalu magazynowo-kuchennego. Firma oferuje partnerom wszystko, co potrzebne jest do założenia i prowadzenia własnego punktu z hot dogami: markę, pomysł, recepturę, wózek, szkolenia sprzedawców, a także pełne zaopatrzenie. Towar potrzebny do produkcji hot dogów pochodzi od jednego producenta. Sosy produkowane są przez firmę Folwark Sosy, która dostarcza swoje produkty m.in. do: Sphinxa i lokali North Fish. Bułka oraz parówka podgrzewane są na parze.

Właścicielem konceptu New York Hot Dog jest spółka Deco Team. Aktualnie w ramach sieci działa ponad 40 mobilnych punktów sprzedaży.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.07.2010
Aktualizacja: 29.07.2010