W bloku pt.: „Zysk, oszczędność, optymalizacja – zarządzanie poprzez koszty” Robert Węglarz, ekspert rynku HoReCa, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej opowie o obszarach nadużyć w gastronomii oraz narzędziach weryfikacji i kontroli. Najważniejsze w Polsce spotkanie restauratorów odbędzie się już za tydzień 24 września w Sheraton Warsaw Hotel.
Robert Węglarz to właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa, konsultant i ekspert sektora HoReCa, trener biznesu i szkoleniowiec, współautor polskiego systemu certyfikacji dla hoteli spa – Quality Standard. Partner Klastra Medycyna Polska Południowy – Wschód w zakresie standaryzacji i oceny jakości usług w Uzdrowiskach Galicyjskich. Prowadził liczne szkolenia i konsultacje branżowe między innymi w ramach największego jak dotychczas w Polsce projektu szkoleniowo-doradczego skierowanego do branży turystycznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) pod wspólnym tytułem „Turystyka Wspólna Sprawa” (TWS). Ma za sobą prawie 30 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży hotelarskiej i zdobyty przez ten okres ogromny bagaż doświadczeń na niemal wszystkich stanowiskach (był kelnerem, kucharzem, barmanem, kierownikiem restauracji, portierem, recepcjonistą, shift menadżerem, dyrektorem hotelu i wreszcie prezesem zarządu), połączonej z przeszło 10-letnią praktyką trenerską i doradztwem branżowym. Pracował między innymi w hotelach sieci Intercontinental (IHC), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), Malinowych Hotelach, kilku obiektach prywatnych, a także spółce Interferie.
TEGOROCZNA EDYCJA FOOD BUSINESS FORUM 2018
24 WRZEŚNIA, SHERATON WARSAW HOTEL!
BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca m.in. czasopism Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee oraz portalu www.horecanet.pl serdecznie zaprasza wszystkich restauratorów do udziału w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży XVI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2018, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu Food Business Awards 2018.
Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji The Olive w Sheraton Warsaw Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Food Business Awards 2018 i Supplier of the year
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień
Dzięki takim imprezom cyklicznym jak Food Business Forum mogą spotykać się ludzie z różnych biznesów oraz form aktywności gastronomicznej mając możliwość wymiany doświadczeń, a także posłuchania restauratorów, którzy odnieśli spore sukcesy w tej branży.
Krzysztof Janiszewski
współwłaściciel Senses Restaurant (Zdobywcy Gwiazdki Michelin)
Jestem pod wrażeniem organizacji tego wydarzenia. Widzę naprawdę duży profesjonalizm. Podczas Food Business Forum spotykają się przedstawiciele z bardzo różnych obszarów rynku gastronomicznego.
Bartek Kraciuk
współwłaściciel Grupy Warszawa
WWW.FOODBUSINESSFORUM.COM
Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Organizatorem
BROG B2B
Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
[email protected]