Bardziej widocznego wzrostu sprzedaży w gastronomi oczekujemy dopiero w przyszłym roku, kiedy zakładamy znaczną intensyfikację rozwoju naszych sieci, oraz w roku 2012. Tendencje te będą dotyczyć także segmentu casual dining, w którym działają nasze restauracje. Jest to obok fast-food najatrakcyjniejszy segment rynku gastronomicznego. Od przyszłego roku, zamierzamy podjąć z fast-foodami walkę o klienta wprowadzając koncepty typu express, działające w segmencie fast casual dining. Restauracje te będą oferowały dania na bazie menu Sphinx i Wook do szybkiego spożycia na miejscu lub w biegu. Chcemy stworzyć alternatywę dla fast-foodów i wygrywać z nimi jakością.
Zgodnie z nasza długoterminową strategią rozwoju ten rok będzie poświecony jeszcze na przygotowania spółki do intensywnego rozwoju od 2011 r. Oczekujemy, że w przyszłym roku planowane przez nas działania w zakresie rozwoju sieci i zwiększania sprzedaży w już działających restauracjach przyczynią się do wzrostu przychodów skonsolidowanych do poziomu 250 mln zł w 2011 r. oraz że w 2014 r. przekroczą one 450 mln zł. Skonsolidowana Ebitda ma wzrosnąć do 12 mln zł w 2011 roku i przekroczyć 45 mln zł w 2014 r. Prognozy te dotyczą rozwoju spółki na bazie marek Sphinx i Wook.