Odważna współpraca Oshee z raperem Mata

Udostępnij artykuł

OSHEE to marka, która posiadając sportowe DNA, jednocześnie stała się częścią stylu życia osób aktywnych i twórczych. Inspirując się działalnością ikon popkultury, wydarzeń ze świata mody i lifestyle’u OSHEE postanowiło nawiązać współpracę z jedną z największych gwiazd młodego pokolenia – raperem Mata.

Michał Matczak znany szerzej jako Mata mimo młodego wieku zdążył się już zapisać na kartach polskiej muzyki, stając się najpopularniejszym artystą na Spotify w Polsce.

To dla nas bardzo ważne collabo pokazujące jakie tak naprawdę jest OSHEE. Nasza marka to nie tylko sport, ale przede wszystkim styl życia. A dlaczego MATA? To proste. Jego dzisiejsze ambicje sięgają daleko poza rymy i bity, więc uznaliśmy, że to będą najlepsze ręce, w które możemy oddać naszą markę, aby przedstawić ją młodemu pokoleniu w zupełnie nowym obliczu… – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.

Po wielu miesiącach prac nad produktem, designem i komunikacją, wspólnie z artystą i jego zespołem powstał napój OSH33. Symbol dwóch trójek towarzyszy Macie od początku działalności – jego macierzysta ekipa nazywa się GOMBAO33 a profil na Instagramie to @33mata.

Oshee to dla nas idealny partner. Z jednej strony marka, która ma ugruntowaną pozycję lidera i rozpoznawalność, a z drugiej jest na tyle otwarta i odważna, że zaufała intuicji młodego artysty. – podsumowuje Rafał Grobel, doradca ds. wizerunku i współprac Maty.

Najbardziej wymownym symbolem współpracy jest pierwsza w historii OSHEE ingerencja w logotyp. Zgodnie z trendem panującym w świecie mody, gdzie wielkie światowe marki zapraszają do swojego świata ambitnych twórców z różnych dziedzin lifestyle’u, również OSHEE zdecydowało się oddać swoje logo i elementy rozpoznawalnej identyfikacji wizualnej w ręce Maty. W efekcie powstał unikatowy logotyp OSH33, który tylko na pozór niewiele różni się od oryginału. W opozycji do tej subtelnej ingerencji w znak, reszta etykiety wygląda jak po akcji grafficiarzy. Nad zbalansowaniem wartości obu stron czuwał Mateusz Machalski – projektant z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i m.in. współautor identyfikacji wizualnej do płyty Maty „Młody Matczak”.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Co powstało w efekcie współpracy?

OSH33 Love Potion Rose – Honey 555ml – zawiera ekstrakt z ashwagandhy, która znana jest jako adaptogen uspokajający.

OSH33 Love Potion Blueberry – Jasmine 555ml – zawiera ekstrakt z żeń-szenia, który znany jest za swoich właściwości pobudzających, zwalczając zmęczenie i znużenie​.

Oficjalnie produkty zadebiutują 16 sierpnia w sieci Żabka. Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Także w tym wątku aktywny udział brał Mata, który jest bohaterem oryginalnego spotu reklamowego. Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSLIDE, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny SHOOTME, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

Źródło: Oshee

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 10.08.2023
Aktualizacja: 10.08.2023