Orlen szuka dzierżawcy MOP-u Kraśnik Dolny

Udostępnij artykuł

Pod uwagę brane są trzy warianty dzierżawy. Pierwszy z nich polega na budowie obiektu gastronomicznego wraz z przyległymi miejscami parkingowymi we własnym zakresie (zgodnie z planem zagospodarowania terenu) i prowadzenie w nim działalności gastronomicznej we własnym zakresie. Okres trwania umowy będzie wynosił wtedy 20 lat. Restauracja według umowy będzie oferowała 80 miejsc konsumpcyjnych i powinna wydawać posiłki 18h/dobę. Obiekt powinien być klimatyzowany, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, a w okresie letnim powinien działać przy nim ogródek (dla 36 gości) dostępny z sali konsumpcyjnej.

Drugi wariant polega na budowie obiektu motelowego w kategorii dwóch gwiazdek na min. 20 miejsc noclegowych w pokojach jedno- i dwuosobowych z możliwością zapewnienia 60 miejsc noclegowych. Okres dzierżawy również wynosi 20 lat. Przy motelu powinien działać parking, a recepcja powinna być czynnna 24h/dobę.

Natomiast trzeci wariant przewiduje budowę obiektu gastronomicznego wraz z przyległymi miejscami parkingowymi oraz budowę obiektu motelowego na min. 20 miejsc noclegowych w pokojach jedno i dwuosobowych z możliwością zapewnienia 60 miejsc noclegowych.  

Koncern czeka na odpowiedzi zainteresowanych inwestorów do końca września br.

Jak już podawał portal Horecanet.pl, koncern Lotos poprowadzi swoje MOP-y wspólnie z McDonald’s i PUHIT SA, która operuje siecią START hotel, operatorem zarówno hoteli jak i restauracji na obiektach administrowanych przez Shell Polska będzie Autogrill. Orlen nie wybrał jeszcze operatora hoteli na MOP-ach, natomiast operatorem kilku restauracji jest Autogrill. Również koncern BP nie wybrał operatora hoteli i restauracji.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.07.2010
Aktualizacja: 13.07.2010