ORZO w ogniu hejtu po propozycji koktajlu dla zaszczepionych

Udostępnij artykuł
Mimo fali krytyki, restauracje namawiają inne firmy i branże do nagradzania zaszczepionych. ORZO jako pierwsze, zaproponowało zaszczepionym gościom prezent – autorski koktajl Marcina Kruka. Akcja spolaryzowała gości, którzy swoje poparcie lub dezaprobatę wyrażali w mediach społecznościowych, mailach i telefonach do restauracji. W serwisach z ocenami restauracji na profilach ORZO pojawiły się też setki „jedynek”. Do akcji „Szczepmy się – zostańmy przy stole!” przyłączają się jednak kolejne miejsca. Samo ORZO zachęca do takich działań innych. 

Ostatni rok był wyjątkowo trudny dla gastronomii i innych branż. Restauracje zostały zamknięte na wiele miesięcy, a ludzie zostali pozbawieniu możliwości wspólnego spotkania się przy stole. ORZO nie segreguje gości i nie nakłada żadnych zakazów. Restauracje zawsze były i będą dostępne dla wszystkich gości w całej Polsce. Koktajl prezentowy to jedynie wyraz wdzięczności wobec osób, które zdecydowały się zaszczepić. Być może to dzięki nim ORZO  nie zostanie ponownie zamknięte za kilka miesięcy.

OŚWIADCZENIE ZARZĄDU BROG B2B WOBEC PRZEJAWÓW KSENOFOBII I NARUSZEŃ ZASAD ETYKI W PRZESTRZENI MEDIALNEJ
>> kliknij aby się zapoznać <<

W ORZO zależy nam przede wszystkim, aby nie doszło do kolejnego lockdownu. Co za z tym idzie, aby restauracje nie zostały ponownie zamknięte. Zarząd i kluczowi pracownicy restauracji popierają akcję masowych szczepień. Dlatego też postanowiliśmy zostać inicjatorem akcji promującej i przekonującej do zaszczepienia się. Tak zrodził się pomysł, aby restauracje ORZO, jako pierwsze w Polsce, obdarowały zaszczepionych gości prezentem w postaci autorskiego koktajlu przygotowanego przez Marcina Kruka. Cel akcji to okazanie wdzięczności zaszczepionym gościom, dzięki którym jest bezpieczniej. Nikomu nie odmawiamy dostępu do naszych usług. Każdego przywitamy z otwartymi ramionami.

Każdy ma dostęp do wszystkich oferowanych przez nas pozycji z menu. Także do koktajlu Swizzle, który jest prezentową pozycją dla zaszczepionych. Nie dyskryminujemy osób niezaszczepionych. Mają one taki sam dostęp do wszystkich stolików w naszych restauracjach. Mogą odwiedzać nas dokładnie na tych samych zasadach, co osoby zaszczepione. Zachęcamy do dołączenia do akcji wszystkie restauracje w Polsce i bardzo cieszymy się, że niektóre już poszły w nasze ślady. Razem możemy oddalić widmo jesiennego lockdownumówi Agnieszka Hexel, kierowniczka marketingu w sieci restauracji ORZO.

W ORZO każda zaszczepiona osoba (jedną lub dwoma dawkami) – po okazaniu dowodu szczepienia (paszportu szczepionkowego lub karty szczepień) – przy dowolnym zamówieniu otrzyma prezent. W postaci koktajlu Swizzle z grejpfrutem, limonką i cynamonem. Akcja obowiązuje w restauracjach ORZO w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.