Papa John’s debiutuje we Wrocławiu

Udostępnij artykuł
Amerykańska sieć to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza. Jest częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western z blisko 200 restauracjami w Rosji, Niemczech i Polsce. Obecnie w kraju trzy lokale sieci działają już jako lokale franczyzowe, a trzy pozostają punktami własnymi.

W grudniu 2020 roku sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą zainteresowanym otwarciem lokalu we Wrocławiu. Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie trzy lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Prace projektowe i wykonawcze trwały niecałe trzy miesiące i właśnie w sobotę 27 marca lokal przy Glinianej 14 przyjął pierwszych klientów. Punkt ma ponad 130 mkw. i jest utrzymany w najnowszym stylu marki. Poza bezpośrednią opcją wygodnej dostawy do domu czy odbioru osobistego, można także skorzystać z zamówień poprzez najbardziej znane agregatory.

Bardzo cieszymy się, że zadebiutowaliśmy we Wrocławiu. To rewelacyjne miasto, jedno z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce. Nasz lokal wyróżniają ciekawe akcenty designerskie jak neon, graffiti czy przeszklenie umożliwiające obserwację procesu powstawania pizzy. Liczymy, że gdy znikną już restrykcje dotyczące gastronomi, wielu klientów z przyjemnością spędzi tam czas na spotkaniach ze znajomym czy rodziną, a w międzyczasie mogą cieszyć się szybką, bezpłatną, bezkontaktową dostawą. Jesteśmy przekonani, że legendarne pizze Papa John’s szybko znajdą fanów wśród mieszkańców Wrocławia a my niebawem otworzymy tam kolejny lokal – komentuje Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

Otwarciu restauracji towarzyszą liczne promocje zaplanowane na najbliższe tygodnie, dostępne online i w lokalu. Przez pierwsze dwa dni fani marki mogli liczyć także na 100 pizz dostępnych za jedyne 1 zł.  Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne są planowane już w pierwszym półroczu 2021 roku.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.03.2021
Aktualizacja: 30.03.2021