Nowy partner w ramach planowanej transakcji, planuje otworzyć lokal we Wrocławiu – tym samym rozpoczynając ekspansję marki poza stolicą. Sieć rozwija także współpracę z pierwszym swoim franczyzobiorcą.
Amerykańska sieć to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western. Po dwóch latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu sześciu własnych lokali, w październiku 2019 roku spółka postanowiła skupić część swoich działań na poszukiwaniu partnerów franczyzowych na polskim rynku. W połowie lipca 2020 roku Lech Pizza podpisał dwie pierwsze umowy, przekazujące dwa funkcjonujące lokale sieci w ręce pierwszego sub-franczyzobiorcy. Po pierwszych trzech miesiącach działań, pierwszy sub-franczyzobiorca operuje już trzema lokalami Papa John’s i planuje przejęcie kolejnego.
W tym samym czasie, sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą, planując otwarcie nowego lokalu we Wrocławiu. Pani Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie 3 lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Do franczyzy Papa John’s przekonał ją system biznesowy, pozycja marki na świecie w dostawie pizzy i chęć pracy na własny rachunek. Nowy franczyzobiorca przeszedł już intensywne szkolenie w Warszawie, trwają też zaawansowane prace nad projektem wybranego lokalu. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2021 roku.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Bardzo cieszymy się, Pani Kateryna dołączyła do naszego zespołu. Długo dyskutowaliśmy nad najlepszym dla niej rozwiązaniem i wierzymy, że udało się nam opracować dobry plan działania. Dzięki niemu rozwój marki poza Warszawą nabierze odpowiedniego tempa. Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno przyczynił się do sięgnięcia przez wielu przedsiębiorców po sprawdzone koncepty franczyzowe – mając autonomię w prowadzeniu biznesu, zyskuje się jednak oparcie w międzynarodowych, silnych strukturach. My stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę – właśnie tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce. – Cieszymy się także, że dalej rozwijamy współpracę z Alim, naszym pierwszym sub-franczyzobiorcą. Pierwsze miesiące pozwoliły mu poznać specyfikę naszego rynku i jego potencjał. Wspólnie planujemy kolejne inwestycje –- podsumowuje Grzegorz Ziarek.
Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane w pierwszym półroczu 2021 roku.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.