Pascal Brodnicki i Food & Friends Polska S.A. uruchamiają sieć franczyzową

Znany kucharz telewizyjny i autor książek o sztuce gotowania na co dzień, prowadzący w Internecie kanał Tuba Smaku oraz grupa kapitałowa, inwestor na rynku gastronomicznym rozwijający sieć restauracji w segmencie fast casual w oparciu o strategię M&A, zawarli umowę inwestycyjną.
Fot. kubaszopka.com

Zakłada ona powołanie nowej spółki pod marką PASCAL Franchise, która uruchomi nowy koncept gastronomiczny, dostępny w trzech formatach: PASCAL Today – szybkie jedzenie na wynos, PASCAL House – format restauracji codziennej i PASCAL Box – codzienne jedzenie w modelu subskrypcyjnym. 

Założeniem PASCAL Franchise jest zapewnienie powszechnej dostępności wygodnego jedzenia na co dzień, tzw. convenient food. Poprzez możliwości zdywersyfikowanej dystrybucji: na miejscu, na wynos, w dostawie, Spółka zamierza docierać do jak największej liczby domów. 

Pascal, od lat promujący światową kuchnię domową, swoją filozofią jedzenia chce inspirować do lepszego jedzenia na co dzień w każdym domu i zarazić entuzjazmem do celebrowania życia i jedzenia. 

Strategia wzrostu spółki zakłada rozwój w modelu franczyzy o atrakcyjnej ekonomice jednostki i niskiej barierze wejścia. Grupa zaprasza do współpracy partnerów, którzy chcą zainwestować w nowe otwarcie oraz właścicieli restauracji, którzy poprzez rebranding chcą przyłączyć się do sieci.

Szczegóły strategii skalowania i koncepcji działania w rynku spółka ujawni 11 marca 2021 roku podczas oficjalnego otwarcia projektu PASCAL Franchise.

Więcej informacji dla mediów: media@pascalfranchise.com, zainteresowanych franczyzą: franchise@pascalfranchise.com, restauratorów zainteresowanych rebrandingiem: rebranding@pascalfranchise.com

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.