Pasibus testuje ofertę „Wypasik”

Fani burgerów z Opola będą mogli spróbować trzech zupełnie nowych burgerów w mniejszych rozmiarach jako pierwsi. To propozycja na tzw. mniejszy głód, dostępna w ramach oferty specjalnej, którą marka właśnie testuje w lokalu, w galerii handlowej Solaris Center.

W ofercie „Wypasik” dostępnej jedynie w opolskim Pasibusie znalazły się trzy zupełnie nowe burgery w mniejszych rozmiarach: najbardziej klasyczny Classic Pasik z dodatkiem ogórka kiszonego i cebuli, Cheese Pasik z serem cheddar i sosem pomidorowo-bazyliowym oraz ostrzejszy Jalapeno Pasik z papryczkami jalapeno. Każdy z mniejszych burgerów przygotowywany jest w maślanej bułce, która również nie jest dostępna w standardowej ofercie.

Burgery z oferty „Wypasik” kosztują 9 zł, a w zestawie z małymi frytkami lub wybranym napojem – 12 zł. Oferta „Wypasik” została wprowadzona testowo w lokalu Pasibus w Opolu. Jeśli okaże się sukcesem, to wkrótce pojawi się również w burgerowniach w innych miastach.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.