Paula Bagińska została nową Operations Managerką w firmie food-tech Rebel Tang. Będzie odpowiedzialna za realizację projektów wewnątrz organizacji oraz współpracę z marketplace’ami.
Chcę wykorzystać swoje doświadczenie z obszaru jakości, audytu oraz rozwoju wirtualnych brandów do stałego zwiększania konwersji oraz budowania food experience dla klientów wirtualnych restauracji należących do Rebel Tang – mówi Paula Bagińska.
Paula Bagińska swoje doświadczenie zawodowe zdobyła w ogólnopolskiej sieci restauracji Sfinks Polska. Była członkiem zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie nowego kanału delivery opartego na współpracy z zewnętrznymi agregatorami. Brała udział w tworzeniu i wdrażaniu wewnętrznej platformy do zamawiania jedzenia dla sieci restauracji. Kreatorka wirtualnej marki The Burgers oraz wielu innych
Paula idealnie wpisuje się w przyjętą strategię firmy, interesuje nas stały wzrost i polepszanie swoich usług. Chcemy żeby Rebel Tang był zdecydowanie pierwszym wyborem dla wszystkich restauratorów w Polsce – podsumowuje Aleksander Pałka, COO spółki Rebel Tang.
O Rebel Tang
To firma food-tech (food & technology), która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Koncepcja biznesowa jest oparta na technologicznej usłudze uzupełniającej biznes restauracyjny, pozwalająca na uruchomienie dodatkowego źródła przychodu w każdej kuchni. Dzięki temu właściciele restauracji mogą lepiej wykorzystywać posiadane zasoby, bez dodatkowych inwestycji.
Źródło: Rebel Tang
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.