Lokal powstanie przy ul. Księcia Bogusława X (wejscie od ul. Jagiellońskiej). Obecnie prowadzona jest rekrutacja personelu. W salonie, oprócz kawy, oferowane będą sałatki, przekąski i desery.
Salony florystyczne połączone z gastronomią to nowość na polskim rynku. Placówki tego typu popularne są w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych.
Marka Tiffany Flowers powstała w Kalifornii. W salonach dostępne są wiązanki okolicznościowe i dekoracje kwiatowe dedykowane uroczystościom ślubnym i weselnym, które wykonywane są na zamówienie. Marka jest również synonimem dobrego smaku i elegancji. Oczekującym na zamówienie oferowana jest kawa i przekąski.
W Polsce coraz częściej otwiera sie punkty gastronomiczne w niestandardowych miejscach. Przykładem może być szwedzka firma Loopy’s World, która wkracza do Polski budując sieć rodzinnych centrów zabaw. Wraz z nimi ruszy także nowy koncept restauracji Loopy’s Food, które będą promować zdrowe jedzenie. Bardzo popularne są też kąciki kawowe i gastronomiczne w sklepach. Tu liderem jest marka Tchibo z siecią sklepo-kawiarni. Istniej też kilka konceptów, które sprzedaż kaw i herbat połączyły z salą do ich degustacji (m.in. Czas na Herbatę, Pożegnanie z Afryką).