Pizza Hut z limitową edycją Super Supreme

Udostępnij artykuł
Marka stworzyła PAN PIZZĘ dokładnie 40 lat temu i od tego czasu cieszy się ono dużą popularnością. Z okazji urodzin legendarnej pozycji w menu, od 10 marca w restauracjach sieci można spróbować nowych smaków z limitowanej edycji Super Supreme.

Ciasto PAN – którego goście Pizza Hut po raz pierwszy mogli spróbować w 1980 roku – niemal z dnia na dzień stało się znakiem rozpoznawczym marki. Składniki pizzy to mąka, woda, olej i mieszanka drożdży. Dlaczego jest ono tak wyjątkowe? Wszystko dzięki proporcjom, oryginalnej recepturze i sposobowi przyrządzania, które sprawiają, że PAN PIZZA jest chrupka na zewnątrz i puszysta w środku. Przepis na ciasto od 40 lat jest jednym z najpilniej strzeżonych kulinarnych sekretów.

Klasyka w nowym wydaniu

Czterdziestą rocznicę ciasta PAN, Pizza Hut postanowiła uczcić w wyjątkowy sposób. Właśnie z tej okazji przygotowane zostały trzy zupełnie nowe smaki Super Supreme. Od 10 marca we wszystkich restauracjach Pizza Hut będzie można spróbować: Pepperoni Super Supreme z pikantnym, włoskim pepperoni Ventricina z kawałkami pieprzu, oliwkami i świeżym rozmarynem. Na gości restauracji czeka również Chicken Super Supreme – smak, który powstał z myślą o fanach mięsa, w tym szarpanego kurczaka oraz boczku, które uzupełnia sos czosnkowy. Trzeci smak to Hot Super Supreme z szarpaną wołowiną, szynką i papryką jalapeño, którego bazą jest sos pomidorowy doprawiony sosem TABASCO®.

Nowe smaki dostępne będą we wszystkich restauracjach z obsługą kelnerską. Goście będą mogli zamówić je również w opcji z dostawą oraz na wynos.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 10.03.2020
Aktualizacja: 11.03.2020