Planika: nowe rozwiązania dla hoteli i restauracji

Udostępnij artykuł

Technologia „commerce” pozwala na wydłużenie czasu palenia nawet do 7 godzin. Nowe palenisko wypełnione jest absorbującymi włóknami ceramicznymi, które pochłaniają jednocześnie 2 litry paliwa fanola i sprawiają, że żaden wstrząs, ani przewrócenie produktu nie spowoduje rozlania się paliwa. Jest to istotne w modelach skierowanych do architektów zajmujących się aranżowaniem przestrzeni publicznych, a także do hotelarzy i restauratorów.

Planika jest polską spółką oferującą luksusowe elementy wyposażenia wnętrz z bezdymnym ogniem. Firma powstała w 2002 roku i od tego czasu z powodzeniem wyznacza kierunki rozwoju w swojej branży. Kominiki Planiki to połączenie współczesnego wzornictwa i technologii opartej o przyjazny środowisku bezdymny ogień na bazie etanolu. Urządzenia wykorzystują biopaliwo fanola – odnawialne żródło energii, certyfikowane i bezpieczne dla użytkowników i środowiska naturalnego. Firma zatrudnia ekspertów (project managerów, projektantów, architektów, inżynierów), dzięki którym jest w stanie zagwarantować jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów. Wśród osób współpracujących z Planiką są znani francuscy projektanci, m.in.: Christophe Pillet, Serge Atallah czy Arik Levy.

Wybrane realizacje firmy to: Hotel Kempiński (Praga), Hotel Monopol (Wrocław), Hotel Marina (Lachen), Beau Rivage (Lozanna) Dilly’s Well Being Hotel (Austria), prywatne rezydencje w Białymstoku, Londynie, Niemczech.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.07.2010
Aktualizacja: 14.07.2010