Poniedziałek? Kawa w McDonald’s za 2 zł

Udostępnij artykuł
Kawa to idealny sposób, aby dobrze rozpocząć nowy tydzień. Dlatego goście McDonald’s pokochali „Kawowe poniedziałki McCafé”. Po pozytywnym przyjęciu akcji przez konsumentów sieć ponownie zaprasza na aromatyczną kawę, którą w poniedziałki można kupić jedynie za 2 zł. 

Polacy uwielbiają pić kawę poza domem. Według badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia[, aż 51 proc. ankietowanych deklaruje taki rytuał. Większość osób przyznała, że pije kawę „na mieście” kilka razy w tygodniu, a co dziesiąty badany robi to codziennie. Jedną z najpopularniejszych kawiarni sieciowych, z których korzystają kawosze jest McDonald’s.

Teraz na miłośników McCafe czeka specjalna niespodzianka. Od 9 września w każdy poniedziałek przez cały dzień goście mogą zakupić dowolną kawę klasyczną w promocyjnej cenie – 2  zł.

Promocja obejmie wszystkie klasyczne kawy z regularnej oferty w małym i średnim rozmiarze: kawę z mlekiem, czarną, cappuccino, café latte, flat white, espresso i podwójne espresso. Mogą one zostać przygotowane na bazie napoju sojowego, mleka odtłuszczonego i kawy bezkofeinowej.

Akcja ma charakter ogólnopolski, z wyłączeniem restauracji znajdujących się na terenie Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.

Promocja jest wspierana działaniami reklamowymi w różnych kanałach komunikacji – od video contentu emitowanego w social mediach przez radio, internet oraz materiały promocyjne w restauracjach McDonald’s.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.09.2019
Aktualizacja: 17.09.2019