Powroty wyjazdów biznesowych. Accor z nową ofertą rezerwacji

Udostępnij artykuł

W najnowszym raporcie Accor Northern Europe na temat trendów w podróżowaniu na najbliższe lata, elastyczność i przejrzyste zasady rezerwacji są dzisiejszym „must have”. Jak wskazuje badanie, jeden na trzech ankietowanych Europejczyków oczekuje większych możliwości w zakresie zmian w rezerwacjach. 28 proc. chciałoby, aby jasne zasady anulowania były standardem. Co więcej, Accor zaznacza, że przedsiębiorcy spodziewają się wzrostu przychodów o średnio 1/4 dzięki powrocie rozmów i spotkań na żywo.  

W odpowiedzi na najnowsze trendy, a także rosnące zapotrzebowanie na bezpośrednie spotkania, Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących wydarzenia. Do 30 czerwca 2022 roku goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia b.r. będą mogli skorzystać z nowych, elastycznych warunków.

Obejmują one m.in:

  • możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji spotkań i wydarzeń dla maksymalnie 30 osób, z 14-dniowym wyprzedzeniem;
  • prowizję za depozyt pobieraną w momencie płatności*;
  • prowizję pobieraną za cenę całkowitego anulowania*.

Nowa oferta, opracowana z myślą o klientach biznesowych, powstała w celu zapewnienia gościom większej swobody i komfortu przy dokonywaniu rezerwacji.

Nowa oferta Accor

Po udanym przezwyciężeniu wyzwań, jakie przyniosły ostatnie lata, firmy coraz częściej nawiązują osobiste relacje z klientami i współpracownikami. Badania Accor pokazują, że osoby prowadzące działalność biznesową spodziewają się średnio 23 proc. więcej transakcji i 25 proc. więcej przychodów po rozmowach na żywo. Dlatego z przyjemnością nawiązujemy do zmian w trendach. Oferujemy wygodne i elastyczne rozwiązania w zakresie rezerwacji doskonałych miejsc do spotkań – przyznaje Dana Lewis, VP MICE, Leisure & Luxury M&E Accor.

Osoby korzystające z nowej oferty konferencyjnej poprzez narzędzie Accor ALL Meeting Planner otrzymają dodatkowe korzyści. Przy każdej rezerwacji mogą zbierać punkty, za które zostaną nagrodzeni zniżkami na kolejne wydarzenia.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

Goście hotelowi i organizatorzy otrzymują także dostęp do specjalnego kalkulatora Accor obliczającego ślad węglowy pobytów i imprez. Skorzystanie z niego daje szansę uzyskania dodatkowego rabatu dla podróżujących w delegacji**. Dzięki temu mogą oni także wesprzeć Accor w dążeniu do zerowej emisji dwutlenku węgla oraz zrównoważonego rozwoju.

Warunki prowizji obowiązują pracowników M&E, nie dotyczą rezerwacji korporacyjnych.
**Rabat oblicza się w następujący sposób: do 3 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 80 uczestników; do 5 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 81-150 uczestników; do 8 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 151 uczestników.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.04.2022
Aktualizacja: 19.01.2023