Powstaje sieć King Chicken

Udostępnij artykuł

– Preferowane lokalizacje to duże aglomeracje takie jak: Warszawa, Kraków, Szczecin, Katowice, Wrocław lub mniejsze miejscowości położone w pobliżu dużych miast oraz atrakcyjnych kurortów turystycznych np. nad morzem lub w górach. Minimalna powierzchnia lokalu pod King Chicken to 100 mkw., optymalna to 200 mkw. Koszty inwestycji kształtują się na poziomie 200-350 tys. zł – czytamy na portalu.

FranczyzawPolsce.pl przeanalizował segment restauracji oferujących kurczaki w chrupiącej panierce. Liderem jest oczywiście KFC (około 115 lokali w całym kraju), ale powstaje coraz więcej konkurencyjnych systemów, które planują ekspansję.

Jakiś czas temu zdecydowała się na to Telepizza, tworząc markę Crunchy Chicken. Powstało nawet kilka lokali dedykowanych tylko tej ofercie. Obecnie jednak kurczakowe dania wzbogacają przede wszystkim menu 120 pizzerii działających w sieci.

Aktualną ofertę franczyzową posiada natomiast United Chicken – marka rozwijana w Polsce przez poznańską firmę Lorien Foodservice. Jest ona master franczyzobiorcą tego konceptu, znanego na świecie (obecnego w 44 krajach świata). U nas pierwsza restauracja pod marką United Chicken powstała w ubiegłym roku w Koninie. Dziś działają już cztery.
 

Opublikowano: 19.07.2010
Aktualizacja: 19.07.2010