Podczas targów EuroGastro, które odbędą się w dniach 27-28 marca 2019 roku, ruszy pierwsza sesja szkoleniowa w ramach programu edukacyjnego. Projekt, organizowany przez MT Targi Polska wspólnie z Kongresem Szefów Kuchni, który zajmuje się częścią merytoryczną, jest odpowiedzią na potrzebę fachowego przygotowania menedżerów do prowadzenia biznesu gastronomicznego.
Nie tylko szef kuchni
O jakości drużyny stanowi nie tylko jej lider, ale cały zespół. Podobnie jest w restauracji – potrzebny jest nie tylko profesjonalny szef kuchni, ale także wyedukowany menedżer. Zamiast uczyć się na błędach, lepiej dobrze przygotować się do zarządzania restauracją czy kawiarnią. Menedżerowie, zarówno przyszli jak i obecni, będą mieli okazję zapoznać się z całym pakietem wiedzy, przygotowanym w skondensowanej formie, specjalnie na potrzeby tego programu. Przystępna formuła umożliwi swobodne przyswojenie informacji, dostępnych do tej pory na poziomie akademickim. Znajdą się wśród nich zagadnienia z zakresu mikro – i makroekonomii, marketingu, a także zarządzania personelem oraz finansów. Sesja, odbywająca się w trakcie najbliższej edycji targów, będzie spotkaniem inicjującym cały cykl szkoleniowy dla menedżerów restauracji.
Ekonomia i zarządzanie
W ramach sesji przedstawione zostaną podstawy mikroekonomii, które są niezbędne we właściwym prowadzeniu biznesu. Uczestnicy dowiedzą się również, czym są oraz jaki mają wpływ na gastronomię i biznes każdej restauracji i kawiarni podstawowe wskaźniki makroekonomiczne. Będzie okazja, aby się przekonać, że terminy PKB per capita, poziom bezrobocia, czy inflacja nie są ważne tylko dla ekonomistów i teoretyków. Można będzie się też dowiedzieć, w jaki sposób właściwie przygotować budżet restauracji, jak wyliczyć FoodCost i jak zarządzać personelem.
Zaspokajać potrzeby, osiągając zysk
Uczestnicy szkolenia poznają bliżej termin marketing mix i sposoby jego zastosowania w biznesie restauracyjnym. Nie będą już miały dla nich tajemnic polityka cenowa oraz kwestie profilowania i targetowania. Dowiedzą się także, jakie grupy docelowe można wyróżnić na rynku restauracyjnym i do kogo kierować ofertę restauracji i kawiarni, jak pozyskać klienta oraz jak go zatrzymać, a także jak budować markę.
Warto uczyć się od najlepszych
Wiedzę będą przekazywać wybitni fachowcy, wśród których znajdują się m.in. znani i wielokrotnie nagradzani szefowie kuchni, właściciele restauracji, specjaliści, doradcy i eksperci.
Promocyjna cena i rejestracja
Promocyjna cena udziału w programie wynosi 490 PLN (cena regularna 690 PLN). W niższej cenie bilety można kupić na stronie www.profesjonalnymenedzerrestauracji.pl tylko do końca lutego 2019. W cenie biletów jest 3 dniowy karnet na 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 12. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.
Miejsce: Nadarzyn, Al. Katowicka 62, Hala F, Ptak Warsaw Expo
Organizator Targów – spółka MT Targi Polska S.A. to jeden z wiodących w Polsce organizator imprez targowych z ponad 25-letnim doświadczeniem. W maju 2017 roku firma otrzymała godło „Teraz Polska” – prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza najwyższą jakość świadczonych usług. W portfolio firmy znajdują się targi bardzo dobrze znane za granicą, które w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń wystawienniczych. Są to: EuroGastro, WorldHotel, EuroLab, CrimeLab, TT Warsaw, LATO, Regionalia oraz Dziedzictwo.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.