W najbliższych planach mamy wspólne działania dotyczące promocji Polski, a w nadchodzących latach przewidujemy nawet wzrost przyjazdu turystów.
Sytuacja gospodarcza w Polsce w roku 2009 oczywiście miała wpływ także na branżę hotelarską. Poprzez szczegółową kontrolę kosztów udało nam się jednak zminimalizować straty – nie zaniżając przy tym poziomu usług. Niesamowicie pozytywną informacją dla grupy hoteli Starwood jest wskaźnik zadowolenia gości, który w ubiegłym roku był wyższy niż kiedykolwiek wcześniej.
W przyszłości zamierzamy nadal koncentrować się na istniejących obiektach, czyli hotelach Sheraton Warsaw, Sheraton Kraków, Sheraton Sopot, Sheraton Poznań, The Westin Warsaw oraz Le Meridien Bristol, oraz planujemy utrzymać pozycję lidera na rynku hotelowo-konferencyjnym w czterech miastach w których działają hotele sieci Starwood Hotels & Resorts (Warszawa, Kraków, Poznań i Sopot).
Mamy także zamiar nadal ściśle współpracować z naszymi partnerami, aby rozwijać marki sieci Starwood Hotels & Resorts na terenie całej Polski. W najbliższym czasie planujemy dalsze inwestycje, w wysokości około 11 milionów złotych, w istniejące obiekty. Planujemy także nadal wprowadzać szereg inicjatyw marki Sheraton.