Promocja w McDonald’s – lody za 2 zł

Udostępnij artykuł

Promocja komunikowana będzie poprzez reklamę telewizyjną oraz w miejscu sprzedaży za pomocą materiałów POP.

McDonald’s przyspiesza akcje promocyjne w restauracjach. Tydzień temu ruszyły nowe. I tak m.in. do każdego „McZestawu Powiększonego” dodawana jest zdrapka z unikalnym kodem. Każda osoba, która wyśle kod poprzez SMS może pobrać za darmo z portalu muzodajnia.pl 30 dowolnych utworów muzycznych w formacie MP3. Ponadto goście restauracji będą mogli skorzystać z oferty specjalnej upoważniającej do zakupu dwóch „McZestawów Powiększonych” za 22 złote (cena zestawów poza promocją wynosi do 30,80 zł). McDonald’s przygotował również propozycję dla swoich zmotoryzowanych klientów. Do każdego zakupu na linii McDrive dodawana będzie puszka Coca-Cola Zero gratis. Akcja ta trwa do 20 sierpnia 2010 br.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 242 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 103 z nich to obiekty prowadzone przez 50 licencjobiorców. Firma dysponuje około 32,2 tys. barów szybkiej obsługi w około 120 krajach na całym świecie. Plany na 2010 rok zakładają otwarcie 1 tys. nowych restauracji.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.07.2010
Aktualizacja: 29.07.2010