Puro Hotel współpracuje z agencją KKVLAB

Udostępnij artykuł

Pierwszy hotel Puro ruszy w przyszłym roku we Wrocławiu. Całkowity koszt inwestycji to 35 mln zł. Kolejne hotele sieci powstaną w Warszawie i Krakowie. Koncept jest własnością norweskiej grupy kapitałowej Genfer.

Wrocławski Puro Hotel zlokalizowany będzie w samym centrum miasta, przy ulicy Włodkowica 6, pięć minut piechotą od wrocławskiej Starówki. Obiekt będzie oferował 102 pokoje, zlokalizowane na trzech piętrach. Pod budynkiem znajdować się będzie jednopoziomowy parking dla klientów hotelu z inteligentnym systemem nadzoru ruchu zaprojektowanym tak, by zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Grupa kapitałowa Genfer zamierza do końca 2015 roku wybudować osiem obiektów w największych miastach Polski. Jak informują przedstawiciele firmy, koncept inteligentnych hoteli zakłada stworzenie sieci obiektów, które dzięki doskonałej lokalizacji, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym i nowoczesnemu designowi zaoferują wysoką jakość usług za rozsądną cenę.

– Każdy kto potrafi korzystać z Internetu i obsługuje telefon komórkowy, w ekspresowym tempie
i bez problemu zarezerwuje pokój oraz samodzielnie zamelduje i wymelduje się z Puro Hotel. Rezerwacja pokoju będzie możliwa za pośrednictwem internetowego systemu rezerwacji lub w samym hotelu przy użyciu panelu rezerwacyjnego. W samym hotelu nie będzie tradycyjnej recepcji, gdyż maksymalne uproszczenie i skrócenie procedur czynią hotel niemalże samoobsługowym. Całą dobę do dyspozycji gości będzie consierge, który będzie służył wiedzą i pomocą, tak by umilić gościom pobyt. Inteligentne rozwiązania czekają również na gości w pokojach hotelowych. Centralny panel dotykowy umożliwia sterowanie klimatyzacją oraz kolorem i natężeniem zainstalowanego oświetlenia ledowego – informują przedstawiciele sieci.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.08.2010
Aktualizacja: 03.08.2010